Castigatorul concursului “Bye Bye Summer, Bye Bye Vacation!”


Scoala a inceput, depresia a trecut, iar noi ne indreptam cu pasi repezi spre vacanta de iarna (Ce?! *shrugs while looking innocent*). Iar concursul ” Bye Bye Summer Bye bye Vacation” s-a incheiat. Ma bucur ca ati avut niste vacante frumoase si sper sa va mai fac supararea sa treaca cu ajutorul blogului. 😀

Fara alte discutii, castigatorul unui pachet cu swag-uri este…

mariaalaaura

(“Ce mă bucur că ai avut o vară frumoasă! Eu nu pot spune că a fost ceva inedit vacaţa asta, dar m-am distrat în felul meu, adică citind, am învăţat să înot (finally :L), am ieşit cu prietenii, m-am stresat toaată vara cu noua şcoală, şi degeaba :) ). O vară obişnuită :) ) Oricum, a fost foarte frumos să mă destind puţin după toate lunile de muncă grea la şcoală. Mult succes la şcoală şi mult noroc concurenţilor!”)

Felicitari!

Astept adresa ta completa (nume+prenume, adresa+cod postal) la adresa de e-mail matarela2007@yahoo.com in termen de 48 de ore. 🙂

Maine, voi posta un concursul pentru cele 1.000 de like-uri de pe pagina de Facebook. Va fi un concurs mai maricel zic eu. 🙂

4 thoughts on “Castigatorul concursului “Bye Bye Summer, Bye Bye Vacation!”

Leave a Reply

