Concurs de 1.000 de like-uri! :)


V-am mai povestit cum am ajuns la o mie de like-uri pe pagina de Facebook a blogului, nu? Ei, si daca nu va amintiti, dati un click aici si reimprospatati-va memoria.

Ei, ori a ati citit articolul ala, ori ca va amintiti, stiti ca v-am promis un concurs care sa sarbatoreasca cele 1.000 de like-uri. Cu un pic de intarziere, iata-l!

Premii:

1. O copie din cartea “Evernight’ de Claudia Gray.

2722413

(Carte din biblioteca mea personala, nou nouta.)

2. Dragon’s Oath de P.C. Cast&Kristin Cast

11256309

3. Un pachet cu swag-uri surpriza 🙂

Asa cum cred ca v-ati dat seama, vor fi 3 castigatori, alesi in mod aleatoriu. 

Reguli:

Tot ce trebuie sa faceti pentru a participa la acest concurs este sa imi spuneti ce planuri aveti pentru anul asta intr-un comentariu la aceasta postare.

Durata:

Concursul incepe azi, 20/9/2013 si se incheie pe data de 10/10/2013. Castigatorii vor fi anuntati pe data de 11/10/2013.

Mult succes tuturor! 🙂

Din nou, multumesc pentru like-uri. Sper sa va placa concursul. 🙂

31 thoughts on “Concurs de 1.000 de like-uri! :)

  1. Multumim pentru concurs! Anul acesta intentionez sa ma pregatesc cat mai bine pentru bacul de anul viitor 😀 Deja am inceput cu teste la engleza, in curand si la romana si la celelalte materii. Presimt ca asta o sa ma tina foarte ocupata :o3

    Like

  2. eu ma pregatesc de zor sa devin mamica la sfarsitul anului…multe informatii noi, multe emotii, multe sperante si ceva ceva neliniste 🙂

    Like

  3. Hei 🙂 multumim pentru concurs. Paai, anul asta o sa trag tare la mate si info, pentru bac, si o sa imi pierd weekendurile la desen, cu asistenti nervosi care o sa ma bata la cap ca “mai e putin pana la admitere”.

    Like

  4. LOL, cate nu planuiesc.
    Pai sunt extrem de terifiata de examen – sunt a 8-a -, dar planuiesc sa iau o nota foarte mare (peste 9,70) la ambele materii, ceea ce pare, de pe-acum, imposibil. Planuiesc sa intru la un liceu foarte bun si, de asemenea, planuiesc sa-i spun prietenului meu cel mai bun ca imi place de el de aproape 7 ani, pentru ca peste doi ani pleaca din Romania si probabil ca n-am sa-l mai vad. Planuiesc sa ma inteleg bine, pe parcursul intregului an, cu toti colegii mei si, de asemenea, sa-i trag un sut profului de mate. Dar asta ramane intre noi.
    Oh stai, ai spus 2013. Pai uite, ti-am dat un bonus ^^
    Pentru 2013 nu am nimic, decat sa mananc mai putin:))
    Multumim de concurs si felicitari pentru atat de multe like-uri! La mai multe, iti doresc.
    Sabrina

    Like

  5. Hmmmm..este destul de greu să-ţi spun tot ce-mi doresc să fac anul acesta. Mi-aş dori probabil să învăţ germană şi să ajung pe la câteva olimpiade :))
    Mulţumim de concurs…succes tuturor!

    Like

  6. Anul acesta trebuie sa invat pe rupte sa iau note mari la bac. Deja mi se face rau cand vad subiectele la mate si chimie :)). Din fericire, am dat CAE-ul anul trecut, asa ca am scapat de bacul la engleza.
    Multumim pentru concurs!

    Like

  7. Multumim pentru concurs!!(Eu as vrea daca se poate sa ma inscriu doar pentru locul 3)
    Eu anul acesta vreau doar sa se termine cu bine, sa termin cele 6 examene la ECDL si cele 4 examene la DELF. Sa am un Craciun placut si plin de bucurii, sa stau acasa de revelion. Abia astept sarbatorile de iarna^^

    Like

  8. Anul asta vreau sa citesc multe cartii,sa ma documentez pentru facultate si sa invat sa cant la chitara.Vreau sa descopar noi lumi prin cartii,si sa imi continui cartiile pe care le scriu.Un vis de al meu este sa devin o scriitoare.

    Like

  9. Pai,ce mi-as dorii sa fac anul acesta este sa fiu cea mai buna din clasa la feanceza si sa citesc cat mai multe carti:).
    Multumim pentru concurs!

    Like

  10. Am sa incetez in a-mi mai face planuri pentru ca de fiecare data intervine ceva care le strica si ma simt foarte prost atunci. Singura mea preocupare acum este scoala , mai ales ca sunt boboca 😀

    Like

  11. Sunt a 10-a.Pai ce planuri poti sa ai ca liceean?Numai simplul cuvant “liceean” exprima instant definitia universala,adica “traieste clipa,fii nebun,fa ce-ti place,singura limita este universul!”.Nu am un plan,de obicei cand imi fac planuri nu le respect din diferite motive iar acum singurul lucru sigur e ca vreau o nota mai mare de 8 la tezele de la matematica :D.Ce sa fac?Astept cu sufletul la gura sa dau BAC-ul ,sa intru la o facultate din Germania/Anglia/Suedia/America si sa imi iau zborul cum se spune normal.

    Like

  12. Multumim pentru concurs! Anul acesta am inceput liceul la sectia filologie si am foarte mult de invatat dar intentionez sa actualizez blogul,sa ma distrez cu noii mei colegi (din fericire sunt nebuni ca si mine :)) si -cea mai mare dorinta,desi nu stiu daca o sa reusesc- Am de gand sa termin de editat cartea la calculator ca in 2014 sa o pot lansa.Deja sunt in urma cu scrisul si nu vreau sa-i incurc nici pe cei de la editura.Aaa,da,si vreau sa ma inscriu in clubul de lectura din liceu :)) Dar asta mai incolo…

    Like

  13. Oh, planuiesc o gramada. Vreau sa cunosc oameni noi, multi oameni noi. Vreau sa ma simt mai bine decat anul trecut. Am trecut prin niste experiente chiar urate. Macar am invatat cate ceva din ele… Vreau sa calatoresc mai mult, sa imi perfectionez engleza si cantatul la chitara. Vreau sa scriu o carte! Lucrez la ea de nu stiu cand si sper ca anul asta sa fie gata. Altceva… Vreau sa citesc cat mai mult, bineinteles. In rest, vom vedea ce va fi. Multumim pentru concurs!

    Like

  14. Anul acesta plănuiesc să mă axez mai mult pe obiectele de BAC. Cu toate că am trecut abia a zecea, consider că e bine să mă pregătesc din timp :). Desigur, nu voi da la o parte celelalte obiecte, doar că voi acorda atenţia cuvenită celor mai importante. În rest… nimic special :). Plănuiesc să fiu cât mai fericită :D.
    Mulţumim pentru concursul grozav!

    Like

  15. Cum bacul bate la usa,deja am inceput sa ma pregatesc pentru a lua notele dorite,iar pe langa,invat si pentru admiterea la medicina.Si mai vreau sa ma bucur cat mai pot de acest ultim an de liceu alaturi de prietenii mei. 😀

    Like

  16. Pentru mine o sa fie o perioada foarte incarcata, trebuie sa imi gasesc de lucru, pe langa asta mai am de facut un mega proiect de final, la facultate, care o sa imi consume si ultimul strop de vlaga. Bineinteles ca pe langa toate lucrurile care trebuie sa le fac din obligatie, voi face si lucruri din placere, sper sa recuperez ce nu am reusit sa citesc in vacanta, si sa petrec timp cu prietenii.

    Like

  17. Vreau sa cresc cu blogul,vreau sa fie mai perfectionat pentru ca acfum e cam imprastiat.vreau nite bune in examene si la olimpiade si mi-as dorii sa imi mai ramana niste timp liber..dar nu stiu daca e posibil.Vreau sa ma perfectionez la engleza si vreau sa fac anul asta sa fie de neuitat^^

    Like

  18. Anul aceste vreau sa-mi perfectionez engleza,sa invat putina franceza (macar verbele).Imi doresc la iarna sa merg la schi in Austria si sa citesc noile achiziti in materie de carti:) si sper sa supravietiesc la scoala.

    Like

  19. Anul acesta planuiesc sa-mi dau toate atestatele de limba,gen Cambridge si Delf.O sa ma pregatesc de simularile de cls. a 11-a pentru bac.O sa invat in cea mai mare parte. 🙂

    Like

  20. Planuri pentru anul asta? Cu toate ca nu mai este foarte mult vreau sa invat limbajul PHP pentru ca ma fascineaza, iar ca si plan principal pentru anul 2014 este sa iau peste 9,50 la licenta. 🙂

    Like

  21. Si eu, ca toti ceilalti pun accent pe scoala… Note mari? Bifat. Absente cat mai putine? Bifat. Cat mai multe carti citite? Bifat. Dar pe langa toate acestea, vreau sa invat japoneza( stiu ca are legatura cu scoala, dar nu se preda in scoala romaneasca aceasta limba) macar ca vocabular si silabele de baza din Hiragana, Katakana si Kanji….

    Like

  22. Pai anul acesta, cum tocmai am scapat de presiunea examenelor vreau sa petrec mai mult timp cu prietenii, sa citesc cat mai multe carti, dar fara sa neglijez scoala 😀

    Like

  23. Multumim pentru concurs. Anul acesta planuiesc sa ma bucur de viata si sa citesc mai mult. Sunt fericit ca am familia alaturi si imi doresc sa trecem cu bine in noul an calendaristic impreuna. Iti doresc succes in tot ce iti propui.

    Like

  24. Multumim pentru concurs!Anul asta este unul foarte incarcat pentru mine pentru ca trebuie sa ma pregatesc foarte,foarte mult pentru bac!Pe langa asta am o lista destul de lunga de carti pe care vreau sa le citesc.

    Like

Leave a Reply

