Noul trend: suferinta pe Facebook!


*Urmeaza un post mai acid.*

Cred ca toti stiti deja de pustiul de 4 ani care a fost mancat de caini, nu? A fost cel mai mediatizat subiect in ultima vreme. As vrea sa vorbim astazi putin despre asta, despre maidanezi, dar si despre familia lui.

Ce s-a intamplat a fost tragic. Inteleg. Imi pare rau ca a murit la doar 4 ani, dar nu a fost vina lui si nu consider ca nici vina maidanezilor n-a fost. Da, la inceput nu o consideram vionvata pe bunica lui. Dar acum? Dupa ce a iesit video-ul ala si mai multe probe au fost date in vileag? Bunica-sa e vinovata. Ok, inteleg ca il scapi din ochi. Se intampla. Dar doua ore? Ce naiba ai facut doua ore?! Chiar nu a vazut ca i-a disparut nepotul?! Serios, nu e ca si cum nepotelul ar fi fost minuscul si e greu de observat daca a disparut. Era nepotul ei, from crying out loud! Ce naiba?! Bunica-mea nu ma lasa din ochi o clipa!

Nu, nu iau apararea maidanezilor. Da, cred ca ar trebui luata o masura. Pentru ca Ionut nu e singurul care a murit in felul asta si nu va fi nici ultimul. Si nu ma luati cu adaposturile, pentru ca s-a incercat deja metoda asta si uitati unde am ajuns. Oamenii sunt mancati de vii de maidanezi, iar toata lumea ia apararea cainilor. Eu inteleg ca unora le plac caini, dar sa ii ia naibi acasa si sa aiba grija de ei!! Nu sa ii lase afara sa manance toti copiii care se joaca. Si mie imi plac caini. Dar mi-am luat unul in casa si il cresc, asa nebun cum e el. Si nu dau la mancare la toate matahalele si nici nu le protejez. Da,  sunt de acord cu eutanasierea cainilor vagabonzi. De ce? 1. Pentru ca e mai sigur pentru noi. Nu e normal sa ne fie frica se mergem pe strada din cauza ca sunt cainii lihniti si s-ar putea sa ne trezim urmatoarea lor prada. 2. Iubitorii de caini ar trebui sa se gandeasca ca un caine vagabnd traieste pe strada. Ii e foame, sete, e plouat, ii e frig. Daca tot iubesc cainii atat de mult, de ce nu se gandesc ca eutoanasierea e mai usoara pentru ei? Plus ca, eu inteleg ca iubim caini. Caini sunt adorabili, ne fac viata mai buna si sunt prietenii omului. Dar la fel sunt si copiii. Daca ne iubim caini, asta inseamna ca lasam copiii sa moara?

In primele zile de la moartea lui Ionut imi era mila de familia lui. Si inca imi este, dar totusi mi se pare ceva ciudat acolo. Parca prea fac fanfaronada si prea ies pe la toate posturile de televiziune sa spuna cat sunt ei de indurerati. Ok, inteleg ca vor sa schimbe situatia cu cainii. Dar totusi pica prost asa.

Daca ne uitam pe pagina de Facebook a mamei lui Ionut, vom vedea ca isi actualizeaza starea din 4 in 4 ore. Serios? Care mama indurerata face asta?! Dati-mi un exemplu! Ce naiba, vrea sa o compatimeasca toata lumea?Sa vada cat e ea de nefericita?! Da, intelegem! Intelegem ca a-ti muri copilul e cumplit. I freaking get it! Dar asta nu e o dovada. Durerea n-ar trebui sa fie ceva cu care sa ne falim. Da, stiu ca fiecare jeleste si se confrunta cu sentimentele in stilul propriu. Dar sa stai pe Facebook? Ce fel de tratament e asta?!?! Nu arata decat cat de mult vrei sa te compatimeasca altii si cum vrei tu sa “iti vinzi” durerea. Pentru ca hai sa fim seriosi, Facebook nu e prima recomandare a unui psiholog cand vine vorba de a face fata sentimentelor si de a trece mai departe.

Si nu mi se pare normal ca vin din emisiune in emisiune. Ce, daca ti-a murit copilul, acum incerci sa scoti si niste bani de pe seama asta?Eventual sa mai si devina vedeta!

Si mama lui Ionut nu e singura care face asta. Mai sunt destule mame carora le-au murit copiii si posteaza din minut in minut cat de indurerate sunt ele! Serios, parca e o moda! Am mai zis, inteleg ca fiecare jeleste in felul lui. Dar nu cred ca Facebook-ul e o solutie. Eu, una nu as face-o. Da, as scrie intr-un jurnal. M-as duce la psiholoc, as vorbi cu prietenii apropiati. Dar nu as posta pe Facebook. Pentru ca apoi toata lumea ar sari sa imi arate mila lor si compatimirea.

Din nou, imi pare rau de Ionut si imi pare rau si de familia lui. Dar totusi e ceva putred in povestea asta. Parca incearca sa convinga pe toata lumea ca nu bunica e vinovata. E ca si cum ar avea ceva de ascuns. Nu vreau sa fac pe Sherlock Holmes acum, dar mie asta imi face impresia. Cred ca in cazul asta  ar trebui investigat de mai de-aproape. Si trebuie neaparat sa se ia o masura cu cainii maidanezi. Pentru ca daca nu, Ionut nu va fi ultima poveste de genul asta.

Nu imi sta in fire sa postez chestii de-astea, dar deja m-am enervat. M-am enervat sa o vad pe mama lui Ionut cum se faleste cu durerea ei, m-am saturat de babe frustrate care n-au ce face decat sa pupe cainii in bot si m-am saturat sa moara oameni din cauza cainilor.

Vreau sa imi spuneti si parerea voastra despre povestea asta. Care credeti ca e masura corecta impotriva maidanezilor? 🙂

5 thoughts on “Noul trend: suferinta pe Facebook!

  1. Dragă Bianca,
    Juridic vorbind, cică bunica nu putea fi trasă la răspundere până acum. Odată cu aceste noi dovezi, nu numai bunicuţa va pica prost, dar şi părinţii. Atât ea, cât şi cei doi părinţi riscă decăderea din drepturi! Evident că ştiu în ce pericol se află.
    Cât despre părinţi fălindu-se cu durerea, e un fenomen psihologic, dar şi social. Simpatia din partea celorlalţi aduce multe avantaje. Nu ar trebui să te mire, e în natura noastră să vrem să ne protejăm şi să ne fie bine, chiar dacă tindem spre ridicol. Personal, am văzut orfani care voiau neapărat să atragă atenţia folosindu-se de moartea părinţilor. Câte şi mai câte. N-ar trebui să te enervezi. Cât despre situaţia câinilor maidanezi, e un haos perpetuu, dar nouă ne place aşa. Pâine şi circ şi o zi bună!

    Like

    1. M-ar bucura sa aiba ceva de platit si familia lui. Poate asa s-ar invata minte sa nu isi mai buca copiii/nepotii in parc si sa ii uite acolo!!
      Deobicei nu ma enervez la cazuri de genul asta, dar acesta e prea de tot!

      Like

  2. Intr-un final, cineva care vede lucrurile ca si mine.
    Eu una din primul moment cand am auzit despre incidentul acesta am spus ca este vina bunicii. Si nu ca as fi nebuna eu, dar chiar la primul interviu pe care l-a acordat, femeia a recunoscut ca i-a lasat singuri timp de 45 de minute. Si scuza-ma, ce femeia in toate facultatile mintale este daca lasi niste copii atat de mici singuri.
    Ma enerveaza la culme faptul ca bunica pustiului este cea protejata in toata fanfarada asta, ca si cum nu ea s-ar fi dus cu copiii in parc si nu ea i-ar fi lasat de capul lor.
    De faza cu mama lui Ionut nu stiam. Adevarul este ca nu prea am mai ascultat mar elucru despre cazul asta pentur ca deja mi-a ajuns. Daca s-ar afla in mare la fiecare emisiune noutati, atunci da, as asculta, dar cum vad ca tot ce fac este sa repete ceea ce stim deja. Nici lectiile de la scoala nu le stiu la fel de bine cum stiu tot ce spun oamenii astia.

    Like

  3. Eu personal sunt de acord cu tot ce-ai scris în această postare. Prima dată când am auzit de băiețelul respectiv, normal că mi-a părut rău de familia lui. Dar, serios că în ultimul timp numai despre el aud și despre suferința familiei. Ok, îi înțeleg că suferă, dar ce-i prea mult e prea mult.
    Cât despre câinii maidanezi? Sunt de acord cu eutanasierea lor. De ce? Din aceleași motive prezentate în această postare. Într-adevăr, este o situație neplăcută și îmi plac câinii, dar trebuie luată o măsură.

    Like

Leave a Reply

