We’ll be counting stars…


As fi vrut ca azi sa va scriu una dintre postarile mele filozofice in care imi exprim parerile despre te miri ce. Dar… n-am chef astazi.

E miercuri seara. Suntem la mijlocul saptamanii. Mai avem 2 zile si apoi putem sa ne relaxam pentru alte doua zile. Well, tehnic, eu mai am trei, de vreme ce Sambata incep conservatorul si automat programul meu va fi din ce in ce mai incarcat. Dar nu ma deranjeaza, pentru ca intotdeauna mi-au placut orele de vioara (ei, bine, poate nu din totdeauna) si imi place sa ma duc la conservator. E o atmosfera speciala acolo. 🙂

In seara asta nu am chef de mari folosofii. Mi-a ajuns ora de Drama (studiem piesa de teatru Eleni, avem ora speciala) unde proful a inceput cu arborele lui genealogic si a terminat cu filozofia vietii. Si asta se intampla de doua ori pe saptamana.:))

Ati incercat vreodata sa numarati stelele? Eu da. Cand eram mica. Si chiar si-acum o fac cateodata. Dar niciodata nu imi iese. In schimb,imi imaginez intotdeauna ca cateva dintre stele alea sunt ale mele. Ca acolo e bunicul, ca dincolo e steaua mea, si ca o alta stea e a cuiva drag mie. Poate ca suna patetic, dar intotdeauna mi-au placut stelele.

Asa ca noua melodie a celor de la OneRepublic mi-a intrat imediat la inima. E vorba despre Counting Stars. Melodie geniala. Ritm genial, videoclip pe masura, iar versurile sunt absolute-super-mega-extra frumoase. I fucking love this song!

Nu-i asa ca e absolut geniala?

*Everything that kills me makes me feel alive*

Parca am scris eu versurile.:))

Asta e o melodie care iti da o dispozitie buna!

Leave a Reply

