Muzica clasica (7)


*Sighs* Tocmai ce am avut prima ora din an la conservator. Mi-a fost dor… sunt bucuroasa ca am inceput si sunt entuziasmata sa vad ce vom face anul asta. O parte din partituri mi s-au dat azi, dar cred ca mai urmeaza.

Anul asta voi avea mai multe ore. De la 1 Noiembrie, vinerea va fi o zi foarte incarcata: plec la scoala de la 8:15 pana la 12:30 (normal am doua ore dar trebuie sa plec de la ultimele doua) , vin acasa, mananc un pic, ma schimb apoi plec. De pe la 4 pana pe la 6 am ore de muzica. Apoi gata. Sambata am iarasi vreo 3 ore de la conservator. Sunt incantata de anul asta si sper sa fie un an bun.

Dar profesorul meu m-a anuntat de astazi ce vom studia anul viitor.:)) “Rondo Capriccioso” de Saint Saens. O piesa superba, foarte temperamentala, cu mult caracter si foarte dificila. Dar… iiiii abia astept sa o fac! Imi place la nebunie piesa si de-asta vroiam sa o impartasesc si cu voi. So, here we go…

Ei, deci va place? Mie da, da, da!

2 thoughts on “Muzica clasica (7)

Leave a Reply

