Currently reading… (28)


Cu o zi intarziere va zic ce am mai citit saptamana trecuta.

Saptamana trecuta a trecut repede. Dar, din fericire, am avut timp sa citesc nu mai mult, nici mai putin de 4 carti! YAY! Am citit toate cartile pe care trebuia sa le citesc pentru blog tour-urile de saptamana asta.

Prima carte pe care am citit-o a fost “Out from Under you’ de Sophie Swift. WOW, ce carte! Mi-a placut la nebunie! Recenzia vine in cateva zile! 🙂 V-am mai prezentat cartea asta si in postul trecut asa ca nu va voi mai vorbi despre ea din nou.

Apoi, am citit “Say When” de Tara West. O carte buna, cu un potential imens! Din pacate, potentialul nu a fost exploatat la maxim, asa ca la sfarsit am notat cartea cu 3.5 stele. Recenzia vine in cateva zile.

SayWhen

 

GoodReads: https://www.goodreads.com/book/show/18188247-say-when?ac=1

Apoi am citit ‘Unintentional Virgin’ de A.J. Bennett, pe care am citit-o intr-o noapte. Geniala!!!! Foarte amuzanta, foarte interesanta si bine scrisa. Muuuult mai buna decat prima carte a autoarei, ‘Now or Never’. Recenzia vine saptamana asta.

Er1_ub4KjaMMbG_L9FG2AuCwrTYcsRY88bQZ0jLWwTc - Copy

GoodReads: https://www.goodreads.com/book/show/18212168-unintentional-virgin?ac=1

Ultima carte pe care am citit-o, dar nu cea din ultima, este si cea mai buna pe care am citit-o dintre toate cele 4. Se numeste ‘Pacth up’ si e scrisa de Stephanie Witter. Uf… WOW!!! Nu ma asteptam la asa ceva si cu siguranta o voi reciti mai tarziu, ca sa ma pot bucura de ea fara stresul ca trebuie sa o termin in cateva zile. Ca sa aflati mai multe, sa urmariti recenzia. Parca pe 13 trebuie sa o postez. 🙂

17979646

GoodReads: https://www.goodreads.com/book/show/17979646-patch-up?ac=1

Acum citesc ‘Irresistible Refrain’ de Michelle Mankin. Am citit vreo 15% si imi place pana acum. Pare mai diferita de toate NA-uri pe care le-am citit pana acum. Sper sa se mentina in felul asta.

18366676

GoodReads: https://www.goodreads.com/book/show/18366676-irresistible-refrain?ac=1

Sunt multumita de ce si cat am citit saptamana trecuta. Sper ca si saptamana asta sa fie la fel de productiva, dar daca nu e… asta e. Nu e o drama. 🙂

Voi dragilor, ce-ati mai citit, ce veti citi si ce cititi acum? Astept comentariile voastre! 🙂

Leave a Reply

