Castigatorii concursului de 1.000 de like-uri! :)


Astazi e 11/10/2013, deci trebuie sa anunt castigatorii concursului de 1.000 de like-uri. Pe de o parte, sunt fericita ca pot “premia” 3 dintre cititorii mei, dar pe de alta parte mi se pare nedrept ca nu le pot darui ceva si celorlalti. Dar, incet incet, vine randul fiecaruia, asa ca nu fiti suparati daca nu castigati.

Ca sa vedeti regulile si premiile, dati un click aici.

Vreau sa va reamintesc ca cei trei castigatori sunt alesi in mod aleatoriu cu ajutorul site-ului random. org.

Ok so…

1. Premiul I (cartea ‘Evernight’ de Claudia Gray) ajunge laaaaaaa…

Sabi!

(“Hm… eu vreau sa ma distrez si sa imi fac prieteni noi, sa invat un pic mai bine si sa incerc lucruri noi.”)

2. Premiul al II-lea (cartea ‘Dragon’s Oath’ by P.C. & Kristen Cast) merge la…

Lili!

(“Eu anul asta mi-am propus sa vizitez Anglia si Germania si sa invat germana.”)

3. Premiul al III-lea a fost castigat deeeee…..

Betty!

(“Pai,ce mi-as dorii sa fac anul acesta este sa fiu cea mai buna din clasa la feanceza si sa citesc cat mai multe carti:).
Multumim pentru concurs!”)

Felicitari tuturor!

Astept adresele voastre complete (nume+prenume, adresa complete+cod postal) in 48 de ore la adresa matarela2007@yahoo.com .

Uf, s-a mai terminat un concurs! Acusi sper sa facem altul. Dar vreau sa va spun ca sper ca toti dintre voi sa va indepliniti dorintele si sa faceti toti ce v-ati propus anul asta! Intre timp, stati pe aproape pentru ca planuiesc mai multe concursuri. 🙂

2 thoughts on “Castigatorii concursului de 1.000 de like-uri! :)

Leave a Reply

