Currently reading… (29)


Din nou, a mai trecut o saptamana, Si ce repede a trecut! Bine, am si avut o zi libera. Ca si saptamana asta care ne bate la usa de altfel, care va fi ‘formata’ din doar 4 zile, pentru ca, din pacate, o raceala m-a trantit la pat, deci maine nu voi ajunge la scoala. Nu sunt foarte fericita ca trebuie sa iau absente din cauza unei raceli. Bine, macar, ca pot citi.

Acum cateva minute am vazut ca mi-am atins tinta de a citi 100 de carti anul asta. Eeeeeee!! Ma bucur foarte mult ca am reusit sa imi indeplinesc una dintre dorintele pe care mi-am pus-o la inceputul anului. Am citit atat carti bune, cat si carti mai putin bune. Dar din fiecare am invatat ceva, fiecare mi-a placut la un anumit nivel. Dar sunt cateva carti si serii care mi-au intrat la inima si  nu vor sa ma iasa. Nu vi le voi mai spune din nou, pentru ca deja le-am enumerat de o multime de ori.

Si inca nu am terminat. Sunt muuulte carti pe care mai trebuie sa le citesc si pe care vreau sa le citesc pana la sfarsitul anului. Sper sa mai pot citi vreo 20 pana pe 1 Ianuarie. Daca nu… e bine si asa! E perfect, de fapt.

Saptamana asta am citit doua carti si jumatate.:)) Toate bune!!

Prima carte a fost “Irresistible Refrain” de Michelle Mankin. O carte foarte buna!! O poveste de dragoste frumoasa, captivanta si niste personaje foarte bine conturate. Mi-a placut la nebunie! Recenzia va venit in cateva zile. Pana atunci, asta e coperta…

Irresistible Refrain

 

GoodReads: https://www.goodreads.com/book/show/18366676-irresistible-refrain

Apoi, am citit o carte pe care o asteptam de mult timp. Mai exact, ‘Panic’ de J.A. Huss. OMG, ce carte!! Fucking brilliant, asa cum am scris pe GoodReads.:)) Cred ca a fost cea mai buna carte din serie. Acum astept sa citesc cartile lui Ford, un personaj foarte important in seria ‘Rook and Ronin’. Recenzia cred ca pe 26 vine. Cert e… cititi seria! E foarte buna!

000_panic_ebook_blog_sz

 

GoodReads:https://www.goodreads.com/book/show/18242606-panic

Iar astazi, printre puiurile de somn pe care le-am tras, am citit 50% dintr-o carte care ma astepta de mult si pe care vroiam sa o citesc de mult: “Torch” de Cambria Hebert. E usor de citit, captivanta si mult mai buna decat ma astepam. Dap, imi place. Si Holt… damn it!

Torch by Cambria Hebert ebooksm

 

GoodReads: https://www.goodreads.com/book/show/18249443-torch?ac=1

Cam astea sunt cartile de care m-am ‘ocupat’ in ultimele zile. Ce urmeaza? Nu stiu. Trebuie sa ma uit pe calendar, sa vad ce blog tour urmeaza. Sper ca printre cartile pentru blog tour-uri sa strecor si cateva carti pe care le-am primit pentru recenzii. Sunt in urma!!

Voi ce mai cititi? 🙂

2 thoughts on “Currently reading… (29)

  1. Felicitari Bianca! Eu mai am ceva pana la 120 , desi cred ca vor iesi mai multe la sfarsitul anului 🙂 M-am surprins pe mine anul asta, desi trebuie sa recunosc ca spre deosebire de alti ani am alocat mai mult timp lecturii 🙂 Sper ca la anul sa fie la fel, daca nu mai bine 🙂

    Like

    1. Multumesc, Lexy!!Pana la 120 mai am… 19! :)) Sa stii ca nici eu nu credeam ca voi reusi sa citesc atat, dar spre deosebire de alti ani am invatat sa imi impart timpul mai bine si am inceput sa citesc si mai repede.

      Like

Leave a Reply

