Uriasa mea lista TBR… :)


Daca urmariti pagina de Facebook a blogului cred ca stiti ca acum cateva zile v-am spus ca va voi arata lista mea cu carti pe care trebuie sa le citesc si pe care vreau sa le citesc. Ei bine, astazi am zis ca, daca tot nu m-am ridicat din pat, macar sa postez pe blog. De vreme ce este o postare mai lunga, cred ca e vremea potrivita sa o scriu.

Nu va voi pune copertile, pentru ca ar iesi un post mult prea mare. Probabil ca ar ocupa tot homepage-ul. :)) Va voi scrie doar titlurile si autorii.

Vor fi trei liste: una cu cartile pe care le am de citit pentru blog tour-uri, alta cu cartile pentru recenzii si alta cu cartile pe care vreau eu sa le citesc. Stati asa, ca am formulat gresit. Pe toate vreau sa le citesc si le citesc din proprie initiativa. Ultima lista va fi, insa, nu carti pe care nu trebuie sa le citesc neaparat. Eh, ati inteles ce vreau sa zic, nu?

Ok. so.

1. Carti pentru blog tour-uri:

1. Winning me over- Amber Garza (carte pe care o citesc acum)

2. The Devil’s Tattoo-Nicole R.  Taylor

3. Chasing Nikki- Lacey Weatherford

4. The only one- Magan Vernon

5.Attempting Elizabeth- Jessica Grey

6. Everything between us- Mila Ferrera

7. Reckless – Danielle Weiler

2. Carti pentru recenzii:

1. My date from hell – Tellulah Darling

2. Keep you from harm – Debra Doxer

3. The edge of always- J.A. Redmerski

4. One- Mari Arden

5. Reflect me – K.B. Webb

6. Girl with guitar- Caisey Quinn

7. Sweet surrendering- Chelsea M. Cameron

8. Hate at first sight- Diana Nixon

9.Luxas Ryan Versus- Madison Daniel

10. Creatura (noua editie) – Nely Cab

11. Breathless- Rose J. Bell

12. What remains- Nicole R. Taylor

13. Beautifully awake – Riley Mackenzie

14. Otherborn- Anna Silver

15. Life for rent – Emmie Lou Kates

16.Sia- Josh Grayson

17.Just breathe – Heather Allen

18. Bittersweet Junction – Ivy Sinclair

19. Promise me- Barbie Bohrman

19. Take care, Sara – Lindy Zara

20. Playing Patience – Tabatha Vargo

21. Bitter Angel – Megan Hand

22. Life, love & Lemons- Magan Vernon

23. Dare you to – Katie McGarry

24. The Lives we lost – Megan Crewe

25. Confessions of an angry girl- Louise Rozett

26. Confessions of an almost girlfriend- Louise Rozett

27. Flutter- Melissa Andrea

28. Cicada- Belle Whittington

29. V is for virgin- Kelly Oram

3. Carti pe care vreau sa le citesc (oh, ce ciudat suna!):

1. Panic – Lauren Oliver

2. Insurgent – Veronica  Roth

3. Unravel me – Tahereh Mafi

4. Destroy me – Tahereh Mafi

5. Requiem – Lauren Oliver

6. Wallbanger – Alice Clayton

7. The golden Lily – Richelle Mead

8. The DUFF: Designed Ufly Fat Friend – Kody Keplinger

9. The fault in our stars – John Green

10. The perks of being a Wallflower – Stephen Chbosky

11. Amplified -Tara Kelly

12. Between the lines- Tara Webber

13.Bully – Penelope Douglas

14. Tattoo Thief- Heidi Joy Treatheway

15. Nick & Norah’s Infinite Playlist – Rachel Cohn

16. I kissed a playboy- Sorell Oates

17. Hopeless -Colleen Hoover

18. Carter Reed – Tijan

Uf, cam asta e. Ma sperie sincer sa fiu. SUnt atat de multe carti de citit, si atat de putin timp. Asta e doar o mica parte din ce am de citit. Ieri m-am uitat la cate carti am pe Kindle si erau cam 1.000. Of! Trebuie sa ma opresc din cumparat si din primit!:)))

Cartile sunt puse in mod aleatoriu, pentru ca niciodata nu reusesc sa citesc dupa lista. Numai in cazul cartilor pentru blog tour-uri pot sa ma tin de lista. In rest….:)))

Sunt curioasa … cam cat de mare e lista voastra de carti? Ati gasit vreo carte pe lista mea care e si pe lista voastra? 🙂

7 thoughts on “Uriasa mea lista TBR… :)

  1. Succes!!! Mare lista ta!! :)) Nu esti singura care se sperie de numarul mare de carti ce “trebuiesc” citite. Eu m-am decis sa ma rezum doar la ce doresc/stiu sigur ca as vrea sa citesc. Si cu toate acestea am primit drept imprumut un turnulet de carti :)). Bine ca le pot citi oricand..

    Like

      1. Sunt la inceput vreau in treaba asta si de aceea vreau sa descopar blogurile. Sa ma informez si eu cat mai mult..
        Oricum foarte de apreciat ceea ce faci. Mult succes si pe viitor!

        Like

Leave a Reply

