Quotes (1)


E sambata seara, saptamana asta s-a terminat si e vremea sa ne relaxam. Si ma gandeam sa va arat cum ma relaxez eu din cand in cand…

Imi place sa caut pe Google citate. Iubesc citatele. Mi se pare geniale. Cele mai multe sunt adevarate si nu stiu… dar imi place la nebunie sa citesc citate. Poate sa fie o pasiune ciudata… dar… nu pot sa explic exact de ce imi plac citatele. Dar cred ca multi dintre voi pot intelege, nu?

Soo… m-am gandit ca daca tot petrec atat de mult timp cautand citate sa le impartasesc pe cele mai frumoase cu voi. Asa ca , o data pe saptamana (sau de mai multe ori, depinde!) voi alege o tema si voi posta cateva citate care mi-au placut.

So, here we go!

De data asta, vorbim despre… viata. 😉

quotes-on-life-61 5a04de7e826d59b2889bc19d84da998a5 cool_quotes_life_quotes_by_moonlightthevampire images life-quotes-life-is-too-short-to-wait quotes21

 

Toate sunt adevarate si frumoase, nu-i asa? Dar… care va place cel mai mult? 🙂

2 thoughts on “Quotes (1)

  1. Uneori si eu simt ca viata e mult prea scurta ca sa astepti. Unele lucruri trebuie facute la timpul lor si daca astepti nu faci decat sa dai cu sutul la niste oportunitati pe care te asigur ca nu le vei primi si a doua oara. Dar in acelasi timp, nici nu e bine sa o grabesti pentru ca lucrurile trebuie sa vina de la sine ca sa se realizeze conexiunea aceea perfecta, fortandu-le nu faci decat sa le furi din farmec. Constat din ce in ce mai mult ca rabdarea e cheia spre un viitor prosper dar in acelasi timp si curajul de a accepta ceea ce ti se ofera. Cred ca cea din urma e si cea mai grea 🙂 ori cel putin, in cazul meu ^_^

    Like

Leave a Reply

