Vreau sa vad… (1)


Rubrica noua! Am o multime de rubrici noi in cap iar zilele astea vreau sa le inaugurez pe toate. Iar prima pe care o inaugurez este “Vreau sa vad…”

Cred ca v-ati prins deja ca in cadrul acestei rubrici vom vorbi despre filme. Mai exact, despre filmele pe care vreau sa le vad. Vom  vorbi un pic despre motivele pentru care vreau sa le vad si vom afla cateva informatii despre ele. Sper sa va placa rubrica! 🙂

Maine, probabil, ma voi uita la un film pe care vreau sa il vad de muuuuuult timp! “The perks of being a wallflower”. Cred ca toti ati auzit de el, nu?

‘The Perks of being a wallflower’ este ecranizarea cartii cu acelasi titlu scrisa de Stephen Chbosky (care pe care vreau sa o citesc la randul ei ). Cartea a fost publicata in anul 1999, dar care a devenit celebra in ultimii ani. Aceasta este coperta primei editii:

22628

Destul de banala, nu? Dar am auzit ca povestea e foarte buna, asa ca nici nu mai conteaza coperta! Eu sunt sigura ca o voi citi cat de curand.

Inapoi la film.

Ecranizarea cartii a aparut in 2012, iar actorii din rolurile principale sunt Logan Lerman, Emma Watson si Ezra Miller. Asta este posterul:

the perks of being a wallflower

Cu o simpla cautare pe IMDb, gasim repede cateva detalii despre poveste:

Based on the novel written by Stephen Chbosky, this is about 15-year-old Charlie (Logan Lerman), an endearing and naive outsider, coping with first love (Emma Watson), the suicide of his best friend, and his own mental illness while struggling to find a group of people with whom he belongs. The introvert freshman is taken under the wings of two seniors, Sam and Patrick, who welcome him to the real world.

Iar asta e intregul cast:

Logan Lerman Logan Lerman
Dylan McDermott Dylan McDermott
Father
Kate Walsh Kate Walsh
Mother
Patrick de Ledebur Patrick de Ledebur
Senior Bully
Johnny Simmons Johnny Simmons
Brian Balzerini Brian Balzerini
Linebacker
Tom Kruszewski Tom Kruszewski
Nose Tackle
Nina Dobrev Nina Dobrev
Nicholas Braun Nicholas Braun
Ponytail Derek
Julia Garner Julia Garner
Susan
Ezra Miller Ezra Miller
Tom Savini Tom Savini
Mr. Callahan
Emily Marie Callaway Emily Marie Callaway
Mean Freshman Girl (as Emily Callaway)
Paul Rudd Paul Rudd
Chelsea T. Zhang Chelsea T. Zhang
Shakespeare Girl (as Chelsea Zhang)
Jesse Scheirer Jesse Scheirer
Freshman Boy
Justine Nicole Schaefer Justine Nicole Schaefer
Twin Girl (as Justine Schaefer)
Julie Marie Schaefer Julie Marie Schaefer
Twin Girl (as Julie Schaefer)
Emma Watson Emma Watson
Melanie Lynskey Melanie Lynskey
Aunt Helen
Leo Miles Farmerie Leo Miles Farmerie
Isabel Muschweck Isabel Muschweck
Adam Hagenbuch Adam Hagenbuch
Bob
Mae Whitman Mae Whitman
Erin Wilhelmi Erin Wilhelmi
Alice
Jordan Paley Jordan Paley
Rocky MC
Reece Thompson Reece Thompson
Craig
Zane Holtz Zane Holtz
Chris
Timothy Breslin Timothy Breslin
Policeman (as Timothy J. Breslin)
Mark McClain Wilson Mark McClain Wilson
Emergency Room Policeman
Atticus Cain Atticus Cain
Emergency Room Doctor
Stacy Chbosky Stacy Chbosky
Young Mom
Dihlon McManne Dihlon McManne
Priest
Laurie Klatscher Laurie Klatscher
School Principal
Landon Pigg Landon Pigg
Peter
Jennifer Enskat Jennifer Enskat
Sam’s Mom
William L. Thomas William L. Thomas
Patrick’s Dad
Morgan Wolk Morgan Wolk
Candace’s Friend
Joan Cusack Joan Cusack

Iar asta este trailer-ul:

De ce vreau sa vad filmul? In primul rand, din cauza trailer-ului. Mi se pare absolut genial! Pare un film diferit, bine realizat si cu mult suspans. Iar actorii cred ca sunt foarte buni. Un alt motiv ar fi pentru ca joaca Emma Watson. Sunt foarte curioasa sa vad cum a evoluat de la Harry Potter. Emma mi se pare o actrita foarte buna, la fel ca si Logan. Despre Ezra nu stiu ce sa zic, pentru ca e prima data cand il ‘intalnesc’.

Apoi, am tot citit citate din film si din carte. Si pare genul meu de film. Si de carte.:)) Iar scenele pe care le-am vazut pe YouTube nu ma fac decat sa imi doresc sa urmaresc filmul chiar acum. Dar, nu stiu de ce, vreau sa il vad maine.

Ah da, si sa nu uitam de Patrick, care cred  ca va fi personajul meu preferat. Are charm si e farte amuzant. Si diferit. Abia astept sa vad mai mult din el.

Iar povestea cred ca e genul ala de poveste care lasa o amprenta asupra ta.

Astea sunt toate motivele pentru care vreau sa vad ‘The Perks of Being a Wallflower’. Maine sigur ma uit. Si puteti fi siguri ca dupa vin cu pareri, poate chiar o recenzie. :>

Voi ati vazut ‘The Perks of being a Wallflowe’? Daca da, cum vi s-a parut? Chiar astept parerile voastre, sunt foarte curioasa!

7 thoughts on “Vreau sa vad… (1)

  1. Maine o sa ma uit si eu la acest film, mi se pare foarte potrivit pentru o zi de Duminica.
    Azi am vazut The words-Hotul de cuvinte, ti-l recomand, o sa ai senzatia la final ca tocmai ai citit o carte buna

    Like

  2. Sa nu care cumva sa te uiti maine la film!
    Eu iti recomand sa citesti prima data cartea 😀 Stii tu, acel suspans ce exista pe toata durata lecturii. Mie imi place mai mult cartea, pentru ca in film nu am vazut cateva scene destul de nesemnificative in carte, dar cu o importanta majora pentru mine :3
    Mai gandeste-te putin. Ambele sunt bune, dar lasa prioritatea cartii.

    Like

    1. Am cartea, dar mai dureaza pana o sa o citesc. Si acum ca am vazut atatea scene si trailer-ul si pareri, nu mai pot astepta.:)) Deobicei mai intai citesc cartea si apoi vad filmul, dar de data asta nu ma pot abtine. Sunt sigura ca (,) cartea ma va surprinde si asa.

      Like

Leave a Reply

