Currently reading… (30)


A mai trecut o saptamana fara sa o simt. Nu stiu de ce imi era frica la inceputului anului scolar. Sunt sigura ca acusi ma voi trezi in Mai, in timpul examenelor si ma voi intreba canld a trecut timpul.

Saptamana asta nu am citit foarte mult. Doua zile am fost bolnava, iar apoi a trebuit sa recuperez si sa studiez mai mult deobicei. Am citit doar doua carti, iar una dintre ele m-a dezamagit, sincera sa fiu.

Prima carte pe care am citit-o este ‘Winning me over’ de Amber Garza. S.U.P.E.R.B.A.! Mi-a placut la nebunie! Este, probabil, cea mai buna carte scrisa de Amber. Am citit toate cartile ei NA si YA, dar cred ca Winning me over mi-a placut cel mai mult. E realista, e diferita si are o poveste de dragoste speciala. Iar Colt… damn it!! Recenzia va veni sambata asta. 🙂

18488781

 

GoodReads: https://www.goodreads.com/book/show/18488781-winning-me-over?ac=1

Apoi, am inceput sa citesc ‘The Devil’s Tattoo’ de Nicole R. Taylor. Aveam asteptari mari de la ea… dar, din pacate, m-a dezamagit. Mi s-a parut imatura, dialogul fara substanta iar povestea destul de comuna. Chiar mi-am dorit sa imi placa, dar am notat-o cu doar doua stele. Dar nu va lasati descurajati.. voua s-ar putea sa va placa.

18131223

 

GoodReads: https://www.goodreads.com/book/show/18131223-the-devil-s-tattoo?ac=1

 

 

Aseara am citit 10% din ‘Chasing Nikki’ de Lacey Weatherford. Imi doream de mult timp sa o citesc, si iata ca i-a venit randul, in sfarsit. Dupa cele 10 procente citite, cred ca imi va placea. Sper sa nu se schimbe situatia pe parcurs. 🙂

13478558

GoodReads: https://www.goodreads.com/book/show/13478558-chasing-nikki

Sper ca saptamana asta care vine sa reusesc sa citesc mai mult. Va fi si un pic mai lejera, pentru ca vineri nu facem scoala, sambata nu ma duc la conservator iar lunea viitoare din nou nu am scoala. Toate astea din cauza ca e Sf. Dumitru, patronul orasului Thessaloniki. 😀

Voi ce-ati citit, ce cititi si ce veti citi?

 

Leave a Reply

