I breathe music! (2)


Am vazut ‘The Perks of Being A Wallflower’. Si planuiam inainte ssa il vad sa postez altceva. Dar nu am cum, dupa ce am vazut un asa film. Pentru ca imi trebuie timp sa il procesez, dar totodata vreau sa vorbesc despre el.

‘The Perks of Being a Wallflower’ este cel mai bun film pe care l-am vazut. Actori buni, interpretare buna, scenariu bun, dialog bun… si o poveste care e greu de descris. E una ;dintre povestile alea care trebuie procesate si care isi lasa o anumita amprenta asupra ta. Asta e un film pe care toata lumea trebuie sa il vada.

Logan Lerman a facut un rol de zile mari. Felul in care l-a interpretat pe Charlie si a reusit sa-l aduca la viata e fabulos! Iar toate emotiile pe care le transmite… WOW! Nu stiam ca Logan e un actor atat de bun, dar acum zic… jos palaria!!

Pregatesc o recenzie. Cel putin, vreau sa scriu una. Dar sper sa reusesc. Va fi greu sa descriu un film ca si ‘The Perks of Being a Wallflower’.

Sincera sa fiu, ma sperie gandul sa citesc cartea. Pentru ca stiu ce imi fac cartile astea. Stiu cat de tare ma atasez de personaje ca Charlie sau Patrick si stiu ce stare proasta voi avea cand o voi termina. Dar cat de curand o voi citi. Acusi, sper ca saptamana asta sau cealalta. Cel mai probabil weekend-ul care va veni.

Cred ca ma duc sa ma joc un pic cu cainele meu. Sau sa citesc. Poate chiar The Perks of Being a Wallflower…

Si, ca sa incheiem saptamana asta intr-un ritm bun, va las o melodie care imi place foarte mult: “Dark Horse” a lui Katy Perry. Un ritm foarte antrenant si niste versuri dragute. Mie chiar imi place melodia asta si sper sa va placa si voua. 🙂

 

Ce parere aveti?? 

 

P.S.: Zilele astea asteptati-va la o recenzie pentru ‘The Perks of Being a Wallflower’. Dar pana atunci, uitati-va la film. Nu veti regreta. 😉
 

One thought on “I breathe music! (2)

  1. L-am vizionat si eu azi, sper insa ca romanul este mai bun…pe mine nu prea m-a convins filmul…cred ca iti trebuie neaparat o dispozitie aparte pentru a-l intelege…

    Like

Leave a Reply

