Interviuri cu bloggeri! (13)


Da, da, ati citit bine!!! Am revenit cu aceasta rubrica in care nu am mai postat de luni intregi, dar o rubrica care mi-a intrat la suflet imediat. Ieri seara mi-am adus aminte de ea si mi-am dat palme mentale pentru faptul ca nu am mai postat-o. Asa ca m-am gandit la un blogger care imi place, l-am contactat si … uite-ne aici!

Ah, da! Nu v-am zis ce blogger. Hehehe…. Lexy! Lexy de pe Lexy’s Crazy World, o bloggerita foarte buna ,o scriitoare la fel de buna si o cititoare inraita. Aseara am conactat-o  si tot aseara am realizat si interviul. Multumesc, Lexy, pentru ca ai acceptat si pentru un interviu atat de frumos! Si… iti multumesc si pentru toate cuvintele frumoase care aproape ca m-au facut sa plang- si eu nu plang usor!

Sooo… here we go!

1.Buna, Alexandra!Pentru inceput,descrie-te in cateva cuvinte.

Salut Bianca! Hmm, nu am fost niciodata prea buna la chestia asta, inca incerc sa ma cunosc, dar fie J Sunt o fire destul de sociabila, mai mult genul critic si malitios decat prototipul de fata populara ( fapt  pentru care imi pot numara prietenii pe degete ).  Cel mai des lumea ma clasifica ca fiind tipa sincera si nebuna ( desi uneori prea mult din ambele ) dar in realitate sunt calma si rationala cu mici ( sau mari ) scapari de nebunie J Imi place sa scriu mai mult decat sa citesc si sper ca intr-o zi sa reusesc sa ma intretin din asta ( iar de nu medicina suna la fel de bine J ) In majoritatea timpului sunt aeriana si ma las influentata de arta si frumos. Pasiunea pentru lectura s-a transmis din familie si nu cred ca fara aceasta as mai fi persoana care sunt acum J

2.Spune-ne cate ceva despre blogul tau-de ce si cum ai inceput.

cropped-cropped-wwg

Blogul meu se numeste ‘’The Crazy World of Lexy’’ si e locul in care scriu despre lucrurile care ma inspira. Nu am un gen anume pe care sa il abordez ( lucru care se poate verifica aruncand o privire peste continut ), ci e o combinatie ciudata intre un jurnal, o nuvela , un playlist si sufletul unei adolescente de 16 ani J

Nu e primul blog pe care l-am avut dar e singurul de care am reusit sa ma tin. Bloggerita sunt de aproximativ 3 ani jumatate dar actualmente detinatoarea unui blog doar de un an jumate. Intotdeauna am admirat persoanele care au reusit sa mentina proaspat ceva atat de extraordinar si transparent ca un blog si mi-a fost teama sa incep si eu unul deoarece credeam – si uneori inca mai cred – ca gandurile mele sunt prea pure si valoroase ca sa fie asternute in vazul tuturor. Tocmai de aceea primul blog serios l-am infiintat alaturi de o prietena din generala  care la fel ca si mine avea o pasiune pentru lectura si scris.  Pe parcurs am invatat si m-am maturizat, reusind ca intr-o zi de septembrie sa imi pot cladi propiul meu blog. Iar ca sa-ti raspund la intrebarea ‘’de ce’’, ei bine, am vrut sa am un blog in principui deoarece nu aveam cu cine sa vorbesc despre carti si literatura – si stand sa-mi analizez prietenii din afara virtualului, nici acum nu am.  Am vrut sa am genul acela de relatie sincera si profunda cu o persoana care are un vocabular si un stil de gandire mai evoluat fata de aturajul meu din vremea aceea si am vrut o parere sincera despre felul meu de a scrie – pe atunci imi impartaseam creatiile cu colegii, ale caror pareri, evident, nu erau tocmai sincere.

3.Care e cartea ta preferata?

Daca m-ai fi intrebat chestia asta acum un an ti-as fi raspuns La Rascruce de Vanturi sau Mandire si Prejudecata, ambele carti care mi-au ravasit existenta la vremea respectiva.  Dar acum nu mai pot da un raspuns clar deoarece am citit mult mai mult si in acelasi mult prea putin ca sa pot declara ca am cu adevarat o carte de suflet. Asadar, si eu inca mai caut raspuns la aceasta intrebare J

4.Dar autorul?

Idem J De fel, nu prea citesc carti scrise de acelasi autor, poate doar in cazul seriilor, ci tind sa explorez cat mai multe lucruri diverse, atat privind autorul cat si tema&genul etc. Dar unul dintre cei care m-au impresionat si mi-au atins o coarda sensibila e Eliade cu ale sale romane in care m-am regasit nu doar odata.

5.Ce muzica iti place sa asculti?Care e trupa ta preferata?

Aici e o adevarata nebunie J  Desi suna cliseic, ascult de toate. Imi place la fel de mult muzica lui Florin Salam cat operele lui Ceaikovski, melodiile turbate ale celor de la Bullets for my Valentine cat baladele celor de la Scorpions si am o obsesie pentru melodiile lui Arssura care in opinia mea e mult prea putin cunoscut. Dar trupa mea de suflet care cred ca va avea mereu un loc special in inima mea e Scorpions . Nimic nu vindeca mai bine o inima ranita decat vocea superba a lui Klaus Meine J

6.Motto-ul tau in viata?

‘’Dream as if you’ll live forever, live as if you’ll die today’’ – James Dean

Nu cred ca mai e nevoie sa il comentez J Dovada ca James Dean a fost mai mult decat o fata draguta J

7.Ce gen de carte preferi?

Romance. Da, sunt total FATA din punctual asta de vedere J) imi plac povestile siropoase si rastunarile dramatice de situatie. Ce naiba, nu imi e rusine sa spun ca ma uit si la telenovele J ( ca sa subliniez una din marile calitati ale acestui hobby, precizez ca vizionarea programului Acasatv este un mod foarte bun de a invata limba spaniola J fapt real care se poate dovedi oricand ) In ultima vreme am citit mult NA si YA, dar si Contemp-Romance.  Daca e si Realistic Finction cu atat mai bine iar daca mai are si Fantasy…asta e carte de suflet, zau J

8.Care a fost primul blog despre carti pe care l-ai urmarit si care e preferatul tau?

Daca nu punem la socoteala un blog care era un mixt dedicat serialelor si cartilor al carui nume nu mi-l mai amintesc, dar parca era ceva cu vampire si crib…in fine, vorbim chiar despre blogul tau, Bianca J Sa fie iarna lui 2009 cand am dat accidental peste el si nu stiam la ce naiba ma uit? J) Stiu sigur ca iti facuseti si un alt blog cu un fundal cu note muzicale tot in perioada aia J Asta ca sa intelegi onoarea care mi-ai facut-o  acordandu-mi acest interviu,  in fapt tu ai fost una dintre persoanele care m-au atras spre literature J Si uite-ma ani mai tarziu , tot pe acest blog, vorbind despre acelasi subiect dar niciodata plictisindu-ne J

Daca nu era evident, primul va fi si ultimul, asta ca raspuns la intrebarea cu blogul preferat J

(OMG! I’m just gonna cry! App, era iarna lui 2010- atunci l-am infiintat :D)

9.Ce citesti acum?

Acum citesc Moara cu Noroc de Slavici ( lectura obligatorie )  si volumul 1 din Harry Potter dupa un an de cand s-a pus praful pe el in biblioteca J) Mai e nevoie sa spun cat de mult regret ca nu m-am atins de el pana acum? J)

10.Care e,la ora actuala,starea ta?(Intrebare ciudata,nu?)

Nimic nu-I prea ciudat pentru mine, stai linistita J) Sunt usor melancolica si dezolata – starea asta o am de cateva zile si nu gasesc motivul – dar mi-am mai revenit putin cand am vazut oportunitatea pe care mi-ai oferit-o ^_^

11.La ce film te-ai uita in continuu?

Imi place foarte mult The Notebook. Ryan Gosling e deasemenea unul din actorii mei preferati. Imi place mult ecranizarea romanului Mandrie si Prejudecata ( cea pe doua parti ), filmul La Rascruce de Vanturi varianta aceea cu tipul cu nas mare ( scuzati clasificarea dar chiar nu mai stiu cum il cheama J) si unul din filmele mele de suflet , Pe Aripile Vantului a carui carte as reciti-o oricand. Si cu toate astea spun Pretty Woman cu Richard Gere J)) Stiu, tampita alegere dar filmul asta ma scoate din cele mai negre stari posibile ( fapt ce il stationeaza in topul preferintelor mele :))

12.Recomanda-ne un serial.

Supranatural. Desi ma uit la o tona de seriale pe asta l-asi revedea oricand, in ciuda numarului intimidant de sezoane. Daca vreti si un motiv, cititi aici: Dean Winchester .Mai e nevoie de completari? :))

13.Alta intrebare ciudata:care e inghetata ta preferata?

Caramel. Am iubit de mica aroma asta dar pana acum cativa ani nu gaseai nimic 🙂 slava cerului ca tata stie sa faca inghetata de casa. Ceea ce mananc de vreo 3-4 ani incoace e sortimentul la cornet, si chiar nu inteleg de ce nu exista mai multe 😦

14.Idolul tau e…?

Nu am un idol. Nu cred in asa ceva, consider ca unica sursa de inspiratie de care am nevoie ca sa reusesc in viata sunt eu insami ( iar asta nu are conotatii religioase ). Dar ca sa nu las intrebarea asta in aer am sa spun ca il admir foarte mult pe Tudor Chirila. Ca si om, e un exemplu terific de gandire profunda, dar ca sa-l numesc idol ar fi prea mult.

Ai vreun mesaj pentru cititorii blogului meu sau si ai blogului tau? 

Va multumesc ca ati avut rabdare sa cititi acest interviu ( iar daca nu ati facut-o nu cred ca ati pierdut foarte mult J). Vizitati blogul meu daca doriti sa discutati despre lectura, scris dar nu numai, orice va framanta sau va inspira sau va da de gandit. Ori pur si simplu treceti ca sa spuneti ‚salut’ J Continuati sa urmariti blogul Biancai deoarece pe langa faptul ca e o scriitoare grozava si pune atat de multa pasiune in ceea ce face, e si o persoana calda si minunata. Oh, si e un model exemplar de bloggerita, sa nu uit! Faceti ceea ce va inspira, spuneti cea ce ganditi dar mai ales fiti voi insiva. Asa cum amintise si Bianca intr-un post recent, Life is to short to wait 😉 

Foarte frumoase raspunsurile Alexandrei, nu? Acum ca ati citit interviul, asteptam si pareri, binenteles. :)) Parerea mea despre Lexy si despre interviu o stiti deja, asa ca nu imi mai ramane decat sa astept parerile voastre. 😀

 

5 thoughts on “Interviuri cu bloggeri! (13)

  1. Ce dragut! Sunteti doua persoane si doua bloggerite minunate! Felicitari! Va sustin si, desi nu va comentez blogurile, va citesc aproape toate postarile 🙂 :* Succes in continuare!

    Like

  2. Foarte frumos interviul! Parerile ar fi fara de folos aici..
    Lexy stie – sau sper sa stie – cat de mult o apreciez si ca ii citesc cuvintele de pe blog cu un interes sporit si de fiecare data reuseste sa ma vrajeasca si sa ma cuprinda intr-utotul. Nu ai ce sa spui despre o persoana atat de deosebita, si cred ca din raspunsuri se simte frumusetea si magia in care este cuprins sufletul ei.
    Felicitari atat tie, cat si ei! 😀

    Like

Leave a Reply

