Movie Review: “The Perks of Being a Wallflower” (2012)


the perks of being a wallflower

Asa cum v-am mai zis, acum cateva zile am vazut filmul ‘The Perks of Being a Wallflower’, cu Emma Watson, Logan Lerman si Ezra Miller in rolurile principale. E un film pe care am vrut sa il vad de mult, pentru ca toata lumea vorbeste despre el.

Ei bine… fara doar si poate, ‘The Perks of Being a Wallflower’ e cel mai bun film pe care l-am vazut pana acum. Chiar daca unora nu le-a placut, eu l-am adorat. Binenteles, eu sunt innebunita dupa povestile puternice cu personaje diferite, asa ca nu a fost greu ca ‘The Perks of being a Wallflower’ sa ma ‘castige’.

‘The Perks of Being a Wallflower’ e un film emotionant, care te compleseste si te intristeaza, dar care iti face ziua mai buna. E un film care trebuie gandit si ‘digerat’. E unul dintre filmele acelea care lasa o amprenta pe tine toata viata. Un film puternic, care te face sa te gandesti si sa iti pui intrebari.

Povestea principala poate fi destul de simpla. Un pusti care a trecut printr-o drama neinteleasa care ii da viata peste cap si il face sa se retraga in sine si sa nu mai fie el. O drama care i-a luat prietenul, care l-a lasat singur si neinteles.  Dintr-un baiat normal, Charlie s-a transformat intr-un baiat retras si depresiv, care nu are prieteni si care nu vorbeste prea mult. Un ‘wallflower’, asa cum zice si titlul.  Dar sunt atat de multe lucruri de spus despre povestea asta…! In primul rand, e emotionanta. Si diferita. Si frumoasa. Si emotionanta. Si frumoasa. Ah da, am mai zis. E atat de emotionanta din cauza dramei lui Charlie. Da, mi-a parut rau pentru el. Da, mi-au dat lacrimile. Si nu pot sa nu imi imaginez cat de emotionanta va fi cartea, daca filmul e in felul asta!

Logan Lerman e foarte bine ales pentru rolul asta. Chiar daca nu am citit cartea, cred ca nimeni nu putea sa il interpreteze pe Charlie atat de bine. Logan e un actor extraordinar si a reusit sa faca un rol de exceptie. A transmis atat de bine mesajul si sentimentele pe care Stephen banuiesc ca a incercat sa le transmita cu aceasta carte!  Nu sunt cuvinte sa descrii rolul pe care l-a facut Logan. Trebuie sa vedeti filmul si sa ‘experimentati’ pe pielea voastra.

Emma Watson si Ezra Miller au avut, la randul lor, doua roluri dificile. Emma a interpretat-o pe Sam, o fata populara, frumoasa, desteapta, prietenoasa, dar cu probleme. Sam este un personaj care mi-a placut, iar Emma a facut o treaba excelenta! Nu stiam ca este o actrita atat de buna, sincera sa fiu. Insa accentul care ar trebui sa fie american are mici accente (hah, suna ciudat!) britanice. 😉

Patrick… e geniala! Personajul meu favorit! Jesus, pacat ca e gay! Pur si simplu il ador! E atat de amuzant si plin de sine si destept… nu poti sa nu il iubesti. Iar Ezra? Alt geniu!! Zici ca Patrick si Ezra sunt aceeasi persoana.

Deci, sa recapitulam. Poveste geniala. Emotii care te complesesc. Actori buni. Personaje geniale.

Filmul e bine realizat si filmat, chiar daca uneori paote fi derutant. Cateodata se trecea de la o scena la alta prea repede si fara nicio legatura si asta ma deruta. Sunt chestii pe care, recunosc, nu le-am inteles. Si de-aia vreau sa citesc cartea. Bine, si din alte motive. J

 ‘The Perks of Being a Wallflower’ e si un film captivant. Povestea lui Charlie e foarte interesanta si te captiveaza de la inceput. Felul in care e spusa povestea te face sa te simti parte din ea. Daca asa e filmul, nu imi imaginez cum e cartea!

Nu am cuvinte sa descriu filmul asta si cat de mult mi-a placut. E, pur si simplu superb. Filmul meu favorit.

Acum astept sa citesc cartea. Mi-am comandat-o de la libraria mea favorita si astept sa sune telefonul ala odata si sa ma duc sa o iau. Mai am ceva de asteptat, din pacate. Dar oh, cat pot sa iubesc filmul asta! Si povestea! Si actorii, si personajele, si tot!

Da, recomand ‘The Perks of Being a Wallflower’. E un film pe care toata lumea trebuie sa il vada. Un film emotionant, frumos si diferit. Merita toate laudele pe care le primeste, cu desavarsire.

‘The Perks of Being  a Wallflower’ este un film de nota 100. Il voi revedea cu siguranta, iar voi ar trebui sa il vedeti cat de curand, daca nu ati facut-o deja.

IMDb: http://www.imdb.com/title/tt1659337/?ref_=nv_sr_1

Trailer:

5 thoughts on “Movie Review: “The Perks of Being a Wallflower” (2012)

Leave a Reply

