Must visit (1)


Rubrica nouaaaaa! V-am zis doar ca zilele astea voi inaugura multe rubrici noi, asa ca nu fiti asa de surprinsi.

Astazi inaugurez rubrica ‘Must visit’. Despre ce vom vorbi? Well, despre orasele/tarire pe care vreau eu sa le visitez si care imi plac. De ce rubrica asta? Pentru ca asta e una dintre dintre pasiunile mele: calatoritul. Imi place sa calatoresc, imi place sa vizitez lucruri noi si sa aud o limba straina. Daca as putea sa calatori de zece ori pe an, cel putin. 😀 Si, ca sa ne mai destindem, am zis ca ar fi interesanta o astfel de rubrica. Sper sa va placa! 🙂

Pentru primul post al acestei noi rubrici, vom vorbi despre un oras pe care eu il ador, chiar daca nu l-am vizitat: Londra! Pur si simplu iubesc orasul ala si imi doresc ca intr-o zi sa locuiesc acolo. Eheee, dar mai intai trebuie sa il vizitez. Stiti cum se spune… one step at a time! 🙂

Am intrat pe Google, apoi pe Wikipedia, si am strans cateva informatii despre Londra.

Asa cum ne-au invatat la Geografie anul trecut, Londra este capitala Angliei si a Regatului Unit. Cu o populatie de  7.421.229 (statisica facuta in 2005), Londra este cel mai important oras politic, artistic, culturar si financiar. Mii de studenti din alte tari se duc anual sa studieze acolo si isi pun bazele unei cariere in Londra. 🙂

Avand o suprafata de 1,570 km2, Londra atrage cu numeroasele puncte turistice si culturale, printre care si cunoscutul Big Ben. Tare mi-ar placea sa il vizitez! Mi se pare impresionant si fascinant in acelasi timp.

images

Un alt punct de interes este London Eye, o uriasa roata care se invarte si pe care o viziteaza milioane de oameni. Da, mi-ar placea sa ma urc in ea si sa ma ‘invart’ un pic. Dar mi-ar placea si sa cant intr-una dintre capsulele alea. Ar fi interesant, nu credeti?

londra6

Londra gazduieste 5 orchestre importante in lume: London Symphony Orchestra,  London Philharmonic Orchestra, Royal Philharmonic Orchestra, Philharmonia si BBC Symphony Orchstra. Zeci de muzicieni renumiti canta anual in una dintre cele mai importante sali de concerte din lume, Royal Albert Hall.

images (1)

Un alt loc cultural important este Royal Opera House din Covent Garden, casa Operei Regale si a Baletului Regal.

descărcare

Daca alegeti sa vizitati Londra, nu trebuie sa uitati de Palatul Buckingham, resedinta principala a monrahilor britanici. Palatul este folosit pentru evenimentele de stat si pentru cazarea invitatilor regali. Palatul Buckinghman este, de asemenea, si o importanta atractie turistica, mii de turisti vizitandu-l zilnic. O cladire impresionanta, ce-i drept.

800px-Buckingham_Palace,_London_-_April_2009

Unul dintre cele mai importante muzee din lume se afla in Londra si se numeste British Museum. Muzeul are 94 de galerii si expune numeroase mumii egiptene. De asemenea, muzeum a fost infiintat in 1753. 🙂

800px-British_Museum

Sa nu uitam de Tower Bridge! Un pod impresionant, traversat de milioane de oameni zilnic. Podul este peste tamisa  si a fost construit intre anii 1888 – 1894 (deodata nu mai sunt asa de nerabdatoare sa il trec – nu stiam ca e asa de vechi. :D). Lungimea totala a podului  este de 224 m, iar inaltimea pilierilor impresionanti este de 65 de m. Este, fara doar si poate, unul dintre cele mai impresionante poduri din lume. In ciuda vechimii lui, mi-ar placea sa il vad si sa il trec. Este superb, nu-i asa?

londra4

Asta e doar o mica parte din Londra, doar cateva dintre cele mai frumoase locuri de acolo. Mai multe locuri si mai multe informatii despre Londra puteti gasi pe Wikipedia.

Ei, dar acum sa va spun ce mi-ar placea si mie sa fac acolo, in afara de a vizita toate locurile de mai sus…

In primul rand, mi-ar placea sa ma plimb cu unul dintre autobuzele lor rosii. Mi se par foarte “cool” si… nu stiu, doar mi-ar placea sa ma plimb cu unul. 😀

londra2

Dupa ce m-as plimba bine cu autobuzul, i-as suna pe ai mei dintr-o cabina rosie, ca asta…

londra3

 

Apoi, m-as duce sa vad o astfel de parada:

londra5

 

 

Dupa o zi incarcata de vizitat, m-as duce sa ma distrez putin in barul Funky Buddha. Atat am auzit de barul asta de peste tot, incat a devenit un loc pe care trebuie sa il vad.:))

descărcare (2)

 

Dupa ce m-am distrat, am vizitat si am facut tot ce am planuit sa fac in Londra, m-as apuca de lucruri serioase. Sa speram ca la Royal Academy of Music. Acolo mi-ar placea sa ajung, sa studiez cativa ani. 🙂

descărcare (1)

 

Asta e o mica parte din Londra si cateva lucruri pe care le voi face cand voi ajunge acolo. Intotdeauna mi-am dorit sa ajung acolo si sper sa o fac cat de curand. Pur si simplu imi place cam tot acolo. Limba (accentul, de fapt), locurile, cladirile, stilul de viata, aglomeratia si strazile.

Voi, dragilor, ati vizitat Londra? Daca nu, ati vrea sa mergeti acolo? 🙂

images (3)

Leave a Reply

