Recenzie: “Now or Never” by A.J. Bennett


Now or Never

Sinopsis:

Twenty-one year old Grayson Alexander finally breaks away from an abusive relationship and finds herself free for the first time in three years.

Determined to enjoy her new-found freedom, Grayson is intent on sticking with ‘no strings attached’ relationships—one-night stands, and steamy sex.

But she didn’t plan on Derrick. 

Her attraction to the sexy man in uniform quickly turns into an unhealthy relationship. They both try to resist the pull, but neither can stay away. 

When tragedy strikes, Grayson realizes it’s now or never—walk away or make it work.

Recezie:

*Am primit o copie a acestei carti pentru blog tour. Aceasta postare nu face parte din niciun blog tour.*

Asa cum am zis mai sus, am primis aceasta carte pentru blog tour-ul care a avut loc in August. Probabil va intrebati de ce postez recenzia de-abia acum. Pentru ca ‘Now or Never’ a fost o carte care m-a dezamagit si nu puteam veni cu o recenzie negativa intr-un blog tour. Asa ca am ales sa postez altceva si sa las recenzia pe mai tarziu. Dar blog tour-ul s-a incheiat si a venit vremea ca eu sa imi spun parerea despre cartea asta.

Inainte sa o citesc, am citit o multime de recenzii favorabile. Si imi facusem o multime de asteptari, toate foarte mari. Toata lumea spunea ca e o carte ‘amazing’, asa ca asa m-am asteptat sa fie. Numai ca nu a fost nici pe putin asa de ‘amazing’ cum m-am asteptat.

Primele 20-30 % din carte au fost bune. Mi-au placut. Citeam cu orice ocazia. Eram foarte entuziasmata. Apoi, lucrurile au inceput sa scartaie…

In primul rand, mi s-a parut o poveste slaba si clicheica. Povestea lui Grayson (uhm… nu e asta nume de baiat?!) e foarte slaba. Nu are o baza, o istorie. Mi s-a parut negandita, doar trantita pe hartie. Nu intelegeam de ce Grayson nu a fugit mai devreme de iubitul ei si de ce a stat, in primul rand cu el, de vreme ce avea o relatie buna cu familia. Deci, povestea nu avea un background reusit. Si nici povestea in sine, cea pe care o urmarim noi, cea actuala, nu are niciun sens. E pur si simplu… slaba. Fara niciun fel de putere, fara niciun fel de adancime. E doar o poveste de dragoste care desi se vrea a fi matura e, de fapt, exact opusul. E imatura, e stupida si copilareasca. Si clicheica. O tipa si un tip de intalnesc si el ii da numarul de telefon, ea incearca sa nu il sune dar nu si-l poate scoate din minte asa ca pana la urma il suna, si se hotarasc sa se foloseasca unul pe altul dar sfarsesc prin a se indragosti unul de altul.

In realitate, nu cred ca Grayson s-a indragostit de Derrick cu adevarat. Cred ca ii placea felul in care o facea sa se simta. Pentru ca ei, efectiv, nu au nicio relatie. Nici nu cred ca stiu cati ani au fiecare.Am simtit ca numai cat isi satisfaceau nevoile si atat, dar autoarea a incercat sa pretinda ca intre ei e o iubire vesnica.

Grayson e prostuta si enervanta. Desi incearca sa para matura, mie mi s-a parut mai imatura decat mine. O preocupa numai cat de bine arata Derrick si nimic altceva. Dar autoarea a incercat sa o faca sa para foarte inteligenta si puternica, cand in realitate nu stia deloc sa isi ia apararea.Il lasa pe ex-ul ei sa faca ce vrea din ea, iar Derrick lua toate hotararile in ‘relatia’ lor.

Derrick nu mi s-a parut nici chipes, nici sexy, nici charmant. Nu mi-a dat impresia ca ar fi sexy. Nici nu mi s-a parut ca ar fi destept. Mi s-a parut doar ca nu stie sa vorbeasca si ca vrea sa para inteligent.

Actiune nu prea este. Totul se invarte in jurul ‘relatiei’ lui Derrick si a lui Grayson. La sfarsit autoarea a incercat sa bage un pic de actiunea si drama in siroposenia pe care a creeat-o, dar adevarul e ca nu a reusit. Nu m-a tinut cu sufletul la gura, nu asteptam sa citesc deznodamantul… vroiam doar sa o termin. Si am terminat-o doar pentru ca vroiam sa am o baza pentru recenzia asta.

Totul mi s-a parut grabit la cartea asta. Felul in care se dezvolta ‘relatia’ lor. Dialogurile (care sunt si imature). Stilul de scriere al autoarei. Absolut totul. Dar chiar daca totul a fost grabit, eu m-am plictisit. Cartea asta m-a plictisit profund dupa 30%.

Mult prea multe scene de sex. Eu nu am nimic cu scenele de sex, dar aici au fost mult prea multe. Au devenit banale si plictisitoare la un momentdat.

Editarea a fost extrem de proasta. Am gasit o multime de greseli gramaticale si de punctuatie. Greseli care cred ca au stricat cartea si care m-au facut sa notez cartea asta cu 1.5 stele.

Am terminat cartea asta din cauza ca speram la ceva mai bun. Si pentru ca vroiam ca, in momentul in care scriu recenzia asta, sa stiu despre ce vorbesc si sa fiu cu constiinta impacata ca am incercat si ca stiu despre ce e vorba. Si dau cartii acesteia 1.5 pentru cele 30% care, totusi, mi-au placut.

Personal, nu as recomanda cartea asta. Dar s-ar putea ca voua sa va placa, asa ca daca totusi cartea vi se pare interesanta si v-ar placea sa o cititi, nu ezitati. Cealalta carte a autoarei, ‘Unintentional Virgin’ ,mi-a placut mult mai mult, deci niciodata nu o sa stim ce ne rezerva o carte.

Leave a Reply

