Interviuri cu bloggeri! (14)


Salutare, salutare! Ce faceti? Cum va este weekend-ul? Aici in Grecia e sarbatoare mare, pentru ca Sf. Dumitru e patronul orasului Salonic. Toata lumea e la plimabre, magazinele sunt inchise, spectacole, atmosfera de sarbatoare si o caldura de primavara. Un weekend frumos, in mai putine cuvinte.

Si, ca sa facem weekend-ul asta si mai frumos, vin cu un interviu foarte frumos, realizat cu Alex de pe blogul Caminul Dementilor. Un interviu foarte frumos, cu o bloggerita foarte deteapta si o scriitoare foarte buna. Personal ador interviul asta- si sper sa va placa si voua. Multumesc, Alex, pentru ca ai acceptat interviul asta! 🙂

Here we go!

1.Buna, Alex!Pentru inceput,descrie-te in cateva cuvinte.

Salut ! Păi… iubesc să scriu, să citesc și am o slăbiciune aparte pentru muzică.

2.Spune-ne cate ceva despre blogul tau-de ce si cum ai inceput.

Blogul meu, ei bine, are o istorie destul de banală în spate, ca să zic așa. Nu a fost nimic excepțional, ci doar dorința de a avea un blog cu și despre cărți, dar pe parcurs acesta s-a transformat în ceva cu mult mai special și… personal. Așadar, astăzi, pe blogul meu puteți găsi articole pe teme diverse, creații proprii, detalii despre romanele mele și, din când în când, pe ici, pe colo, câte o recenzie.

3.Care e cartea ta preferata?

Ca persoană căreia îi plac cărțile la nebunie, nu pot să afirm că am o carte preferată. Îmi plac toate, dar, ți-aș putea spune care carte m-a impresionat recent! Aceea este „Pe culmile disperării”, a lui Cioran.

4.Dar autorul?

La fel ca mai sus. Însă, în prezent, Cioran e absolutul.

5.Ce muzica iti place sa asculti?Care e trupa ta preferata?

Îmi place să ascult rock, în special. Îhm, trupă preferată… ? Pot să-ți spun trupe ? Păi, Alternosfera, care, apropos, sunt de la noi, Bring me the horizon, Red, Breaking Benjamin etc.

6.Motto-ul tau in viata?

Fă ceea ce-ți place, urmărește-ți pasiunile și idealurile și ascultă doar de persoanele care merită, adică acele persoane care-ți sunt cel mai apropiate ; cuvintele lor sunt singurele care contează, ceea ce spune restul lumii este irelevant.

7.Ce gen de carte preferi?

Hai să spunem că prefer cărțile care au și un strop de profunzime !

8.Care a fost primul blog despre carti pe care l-ai urmarit si care e preferatul tau?

Primul… ? Măi, sincer, nu mai știu, au trecut câțiva ani buni de atunci. Dar, blogul de cărți preferat, la momentul de față, este cel al lui Roxtao – scrie niște recenzii excepționale și are un gust bun în materie de cărți.

9.Ce citesti acum?

Acum… acum nu citesc nimic, dar plănuiesc să mă apuc de Moromeții, cât de curând. Am nevoie la bac, nu de alta.

10.Care e,la ora actuala,starea ta.(Intrebare ciudata,nu?)

Starea mea e o nestare, un amalgam de contradicții și reproșuri adresate lumii înconjurătoare.

11.La ce film te-ai uita in continuu?

Cred că la… Pirații din Caraibe ! (Sau, poate, la Stăpânul Inelelor ? A, nu, stai… Singur acasă !?)

12.Recomanda-ne un serial.

Sons of Anarchy. Merită văzut !

13.Alta intrebare ciudata:care e inghetata ta preferata?

Cea de vanilie !

14.Idolul tau e…?

Măi, n-am un model anume, însă există o persoană publică, un artist pe care-l apreciez foarte mult : Adam Lambert.

Ai vreun mesaj pentru cititorii blogului meu sau si ai blogului tau? 

Uhm, ar trebui să citiți și voi revista A.V.A ! Acolo puteți găsi recenzia Biancăi la „Spulberă-mă”, dar și poezia mea, „regret”, pe lângă alte lucruri interesante, care merită citite !

Îți mulțumesc foarte mult că m-ai intervievat ! Mi-a făcut plăcere să răspund întrebărilor tale ! ^_^

Guys, ce parere aveti? Va place interviul? Asteptam pareri! 🙂

10 thoughts on “Interviuri cu bloggeri! (14)

  1. Wow, asta da surpriza! Nu ma asteptam sa imi apara numele acolo, multumesc din suflet, Alex! Citeam eu linistita interviul si cand colo, vad ce scrie! Sa-mi sara inima din piept 😀

    Like

Leave a Reply

