Hello, Tumblr!


Mi-am mai facut un blog! Dar nu de carti… ci un simplu blog… pe Tumblr! Uhm, da, stiu ca v-am zis odata ca nu il inteleg si ca nu prea imi place. Dar… cumva, am fost corupta! Si n-am mai putut rezista sa vad cum toata lumea spune ce tare e Tumblr si eu sa nu stiu. Asa ca, aseara mi-am facut un cont de Tumblr (mai intai l-am sters pe cel vechi, pe care mi-l facusem dar nu il foloseam), mi-am aranjat blogul si am inceput sa postez. Poze si citate, pentru inceput. De fapt, cred ca numai poze si citate voi posta pe blogul acesta. De mult vroiam sa imi fac un blog pe care sa postez poze care imi plac si citate. Multe, multe, poze si multe, multe, citate.

Asa ca, daca aveti Tumblr.dati si voi o fuga pe blogul meu si spuneti-mi ce parere aveti despre el. Despre aspect ce credeti? Si, daca tot sunteti acolo, un follow n-ar strica. Daca vreti si daca va place blogul, binenteles. Ah. dar nu v-am dat link-ul! Stupid me!

http://bianca2b.tumblr.com

Deci, de acum ne vedem si pe Tumblr. Ah da, si daca aveti si voi blog, lasati-mi link-ul aici ca sa va dau un follow.

Uhm… si n-am zis asta dar…TumblrEFoarteTare!  Dar shhhh! Nu spuneti la nimeni! :))

Happy blogging!

4 thoughts on “Hello, Tumblr!

Leave a Reply

