I <3 covers! (5)


N-am mai postat de mult in rubrica asta, nu? But I’m back, bitches! 🙂

Una dintre melodiile mele preferate de asta-vara a fost ‘Wrecking Ball’ a lui Miley Cyrus, pe care inca o ascult frecvent. Cred ca v-am mai aratat-o odata pe blog, dar de data asta vreau sa va arat si un cover care imi place foarte mult.

Desi videoclipul lui Miley nu imi place la nebunie, cred ca se potriveste cu mesajul melodiei. Asa ca, desi nu imi place, am sa vi-l arat mai jos:

Cover-ul de care vorbeam mai sus este a lui James Arthur. Desi el ca om nu imi place, si caracterul lui mi se pare destul de urat, e un cantaret bun si are o voce buna. Stiu ca James are multe cover-uri, dar cred ca asta e cel mai bun pe care il are.

Frumos, nu?

Dar cred ca tot mai mult imi place varianta originala, cea a lui Miley. Acustica pe care a folosit-o James e un pic cam prea soft pentru melodia asta si pentru mesajul pentru care vrea sa il transmita. Cea a lui Miley e mult mai potrivita. Deci, o voi alege pe Miley. 🙂

Voua care varianta va place mai mult?Miley sau James? 🙂

Leave a Reply

