Currently reading… (32)


32 de postari in cadrul rubricii asteia, adica 32 de saptamani de cand au inaugurat-o. Wow! Cu riscul de a ma repeta, imi permit sa zic ca timpul trece extrem de repede. Parca ieri incepeam scoala si eram trista si deprimata si deja suntem in Noiembrie. A mai ramas o luna jumatate pana cand se termina trimestrul asta si pana la plecarea mea in Italia pentru trei saptamani. Sa vedeti ce repede vor trece astea 6 saptamani!!

Saptamana asta nu am avut mult timp de citit pentru ca am avut mult de studiat si am lasat un pic lectura la o parte. Printre picatele, insa, in primele zile ale saptamanii am incercat sa citesc ‘The Only One’ de Magan Vernom.

Cred ca va amintiti ca v-am zis si saptamana trecuta despre ea, nu? O aveam pentru un blog tour si eram foarte entuziasmata sa o citesc. Si, desi primele 25% au parut a fi bune, dupa situatia s-a schimbat. Protagonista a inceput sa ma enerveze, la fel ca si John si la fel ca si povestea care parea la inceput ceva mai adanca, dar s-a dovedit a fi cliseica si enervanta. Nu am putut sa o termin, dar am ajuns pana la 60%. Sincera sa fiu, m-a dezamagit si imi pare rau ca mi-am pierdut timpul cu ea cand am atat de multe carti de citit. Desi vad ca multora le-a placut cartea, eu nu pot sa zic asta. Totusi, nu ezitati sa o cititi. S-ar putea ca voua sa va placa.

Concluzia e ca ‘The Only One’ nu e pentru mine. Dar daca vreti sa decideti daca vreti sa o cititi sau nu, saptamana asta trebuie sa postez un excerpt in cadrul blog tour-ului.

Va las link-ul de GoodReads a cartii : https://www.goodreads.com/book/show/17925554-the-only-one?ac=1

Apoi… m-am apucat de o carte care nu m-a dezamagit in niciun fel. ‘Everything Between us’ de Mila Terrera. OMG, mi-a placut la nebunie! De mult nu am mai citit un New Adult atat de bun. E o carte pe gustul meu, cu o poveste puternica si personaje geniale, si cu un scris care te face sa iti doresti sa poti scrie si tu la fel. Sunt super bucuroasa ca am citit cartea asta si sper sa o faceti si voi. Dar mai multe detalii despre carte veti gasi in recenzia pe care o voi posta vineri. 🙂

EbU

GoodReads: https://www.goodreads.com/book/show/18398604-everything-between-us?ac=1

Azi dimineata, dupa ce m-am trezit, am mai stat un pic in pat si m-am apucat de o carte pe care vroiam sa o citesc de mult si pentru care sunt foarte entuziasmata: “Attempting Elizabeth” de Jessica Gray. Am citit vreo 20% si pana acum imi place, pentru ca e diferita. Si foarte amuzanta. Si are un plot twist neasteptat. Recenzia o veti putea citi Sambata, pe 9. 🙂

17256493

GoodReads: https://www.goodreads.com/book/show/17256493-attempting-elizabeth?ac=1

Voi, dragilor, ce-ati mai citit? 🙂

Leave a Reply

