Quotes (3)


E vremea pentru cateva citate. Am zis ca, de vreme ce mintea mea e prea obosita pentru ceva prea complicat acum, mai bine sa va arat niste citate pe care tineam sa vi le arat de mult.

De data asta… despre carti. Am gasit multe citate frumoase si foarte adevarate. Pe multe vi le-am aratat si pe pagina de Facebook a blogului, dar tot vreau sa vi le arat. Sper sa va placa. 🙂

descărcare (2)

Dr. Suess Reading Quote

 

book-quotes-books-quotes-on-books-reading-hobby-book-reading-4

 

descărcare (1)

 

descărcare (2)

 

images (1)

 

images (2)

 

original

tumblr_m9obouveRK1rroz62o1_1280

 

images

Frumoase toate, nu-i asa? Care e citatul vostru preferat? Eu, sincer, nu pot alege. 🙂

Leave a Reply

