Fangirling over… (6)


Nu-i asa, fetelor, ca v-a fost dor de rubrica asta? Dar zic sa nu e postez prea des, pentru ca stiti cum e… mai rarut ca-i mai dragut!:))

Dupa o zi frumoasa la scoala, am zis sa o fac la fel de frumoasa si pe blog. Asa ca astazi vom vorbi despre doi tipi dupa care multe fete si femei in lume suspina. Toti si toate ii cunoastem. Vorbesc despre Joseph Morgan *sigh* si Daniel Gillies *sigh*.

Mai incet cu suspinele, ca va aud de-aici. Si stergeti saliva de pe taste. :))

Haideti sa incepem cu Joseph Morgan. 🙂

large

*Nu m-am putut hotari la numai o poza, asa ca veti vedea cam 4 sau 5 poze cu Joseph. Multumiti-mi mai tarziu. 😉 *

Joseph Morgan s-a nascut pe data de 16 Mai 1981, cu numele originar Joseph Martin, in Londra, Anglia. (Duh, era si greu de ghicit dupa accentul ala! “Cure” si “Lovely” si “Sweethear” *sigh*). Joseph este actor, cunoscut pentru rolul lui Niklaus Mikaelson din The Vampire Diaries si The Originals. El si-a inceput cariera in serialul Hex si a aparut in diferite filme, dar cel mai bine a prins la public ca si Klaus, un personaj complex si periculos din The Vampire Diaries si The originals. Joseph are numeroase filme in portofoliu, printre care si ‘Immortals’, pe care l-a realizat in 2011.

647293023

Joseph are numeroase fane in lume, el cucerindu-le cu charmul lui specific englezesc si cu accentul lui. De sigur, rolul lui Klaus l-a ajutat in as face o cariera de succes. Anul asta, Joseph a fost transferat din The Vampire Diaries in The Original, un spin-off a primul serial mentionat mai sus.

descărcare (1)

Eu pe Joseph l-am ‘cunoscut’ in The Vampire Diaries si mi-a placut la nebunie de el! Accentul ala m-a cucerit din prima. OMG… accentul ala e insane! Si omg, e atat de frumusel si de charmant si lasati-ma sa fangirl-uiesc un pic! Nu ca voi n-ati face acelasi lucru acum, nu? 😉 😉  Am un super crush pe Joseph si sunt sigura ca nu sunt singura din lumea asta. 😀

images

Gata, gata, trecem la Daniel.

descărcare (2)

Daniel Gillies s-a nascut in Canada, pe 14 Martie 1976. Daniel are origini Canadiane dar si din Noua Zeilanda.

Asa cum bine stiti, Daniel este actor. El si-a inceput cariera in 1998 cand a jucat in filmul ‘A Soldier’s Sweetheart’. De atunci, Gillies a realizat o multime de filme, avand un palmarez impresionant. Daniel este cunoscut cel mai mult pentru rolul lui Elijah Mikaelson din The Vampire Diaries si The Originals, el fiind coleg cu Joseph inviata reala, si frate in cele doua seriale.

images (1)

Daniel este un actor foarte bun, iar rolul lui Elijah este un rol excelent. La fel ca si Klaus, Elijah este un personaj complex, dar nu la fel de malefic. Insa la fel de charmant. 😀 Cu acest rol, Daniel si-a creeat un fanbase numeros, din el facand parte  o multime de femei si fete din toata lumea. 🙂

images (2)

La fel ca si pe Joseph, pe Daniel l-am vazut pentru prima data in The Vampire Diaries. La inceput l-am crezut malefic, dar mi-a castigat inima incet incet. Elijah are o inima foarte mare, iar felul in care Daniel il interpreteaza intr-un mod genial. Crush-ul meu pe Daniel nu e la fel de mare ca si crush-ul pe care il am pe Joseph, dar totusi… *sigh*

images (3)

*That smile!*

Ambii sunt doi actori genial si The Originals e serialul meu preferat din cauza lor. E greu sa aleg intre ei.  Dar totusi, cred ca… hm,nu… ba da… cred ca il aleg pe… uhm… Joseph. Nu stiu de ce, dar are acel ceva. Deci da, cred ca il prefer pe Joseph. Sorry Daniel! ❤

Deci, acum e randul vostru… pe cine preferati? Pe Joseph Morgan sau pe Daniel Gillies? 🙂

One thought on “Fangirling over… (6)

  1. Vreau sa mentionez ca si eu ador acel accent al lui Joseph … din aceasta cauza ma face sa ma uit la The originals, recunosc nu prea m-am uitat la Tvd… Dar Joseph in film ( Nicklaus ) are ceva aparte , … Oricum sper sa nu se termine niciodata The Originals :* ..

    Like

Leave a Reply

