Movie review: “The Mortal Instruments” (2013)


descărcare (3)

When her mother disappears, Clary Fray learns that she descends from a line of warriors who protect our world from demons. She joins forces with others like her and heads into a dangerous alternate New York called Downworld.

(imdb)

Cast:

Lily Collins Lily Collins
Jamie Campbell Bower Jamie Campbell Bower
Kevin Zegers Kevin Zegers
Jemima West Jemima West
Robert Sheehan Robert Sheehan
Robert Maillet Robert Maillet
Kevin Durand Kevin Durand
Godfrey Gao Godfrey Gao
Lena Headey Lena Headey
Harry Van Gorkum Harry Van Gorkum
Alaric / Werewolf
CCH Pounder CCH Pounder
Jared Harris Jared Harris
Jonathan Rhys Meyers Jonathan Rhys Meyers
Aidan Turner Aidan Turner
Stephen R. Hart Stephen R. Hart
Chad Connell Chad Connell
Chris Ratz Chris Ratz
Elyas M'Barek Elyas M’Barek
The Vampire Leader
Pedro Miguel Arce Pedro Miguel Arce
Bouncer
Matthew Cheng Matthew Cheng
Magnus’ Brother
Carlos Gonzalez-Vio Carlos Gonzalez-Vio
Vampire Henchman

Recenzie:

images (5)

Recent am vazut filmul ‘Instrumente mortale’, ecranizarea cartii cu acelasi titlu scrisa de Cassandra Clare, un film pe care am vrut sa il vad de mult.

As vrea sa precizez ca eu am citit cartea cand eram inca in Romania, adica cu mai bine de doi ani in urma. Si, desi mi-a placut foarte mult, nu am mai continuat seria si nici nu ma atrage. Dar am fost entuziasmata de film, chiar daca nu mi-a placut alegerea producatorilor pentru Jace. Mi se pare un pic cam… uratel, sincera sa fiu.  Desi imi place de Jamie, nu mi se pare cea mai buna alegere pentru Jace.

Asa ca acum o saptamana cred, m-am pus si am vazut filmul. Am citit inainte multe recenzii, atat favorabile cat si negative. Nu stiam la ce sa ma astept, dar speram la cat mai bine.

Sincera sa fiu… m-a dezamagit. Imi pare rau sa zic asta pentru ca vroiam sa ador ‘Instrumente mortale’. Dar nu l-am adorat.

Comparand filmul cu romanul, e foarte slab. Daca nu e sa le comparam, e un film bunicel. Am avut si norocul (noroc sau ghinion, nu stiu) sa citesc cartea prima data, deci stiu cum este de fapt povestea.

Daca romanul l-am devorat in doua zile, pentru ca mi-a placut la nebunie, filmul m-a plictisit enorm de tare. La un momentdat mi-a venit sa renunt, atat de tare m-a plictisit. Nu pot da vina pe poveste, pentru ca povestea e aceeasi ca si in carte.  Cred ca ritmul filmului mi s-a parut prea tarait, de-asta m-am plictisit. Nici interpretarile actorilor nu au reusit sa ma prinda, desi toti sunt niste actori foarte buni.

Lily Collins e o actrita foarte buna, si mi-a placut in filmul asta. Cred ca foarte potrivita rolului lui Clary. La fel si Robert Sheehan, care l-a interpetat pe Simon. Genial tipul! E cel mai bun lucru la filmul asta. Am ras la toate replicile lui!!

images (4)

Jamie e si el un actor bun, dar asa cum am zis, nu m-a impresionat cu rolul asta. Nu mi se pare potrivit pentru Jace, nu stiu de ce. Seamana cu ce mi-am imaginat eu citind cartea, dar nu sunt multumita. Ce-I drept, are niste replici foarte charmante… 😉

Efectele speciale mi s-au parut de prost gust si ieftine. Cel putin demonii… super penibili! M-au facut sa rad. In schimb, Institutul mi-a placut. A fost exact asa cum mi l-am imaginat eu pe parcursul cartii.

Mi-a placut enorm scena din gradina, de ziua lui Jace. Mi s-a parut foarte frumoasa si romantica. J

the-mortal-instruments-city-of-bones-lily-collins-jamie-campbell-bower

In concluzie, ‘The Mortal Instruments’ mi s-a parut un film slab, plictisitor, care m-a dezamagit. Insa cred ca ar trebui sa il vedeti daca ati citit cartea, numai ca sa va satisfaceti curiozitate. Se poate ca voi sa il adorati.

Si da, ma voi uita la al doilea film, doar in speranta ca partea a doua va fi mai buna. 🙂

Rate: 2 stele din 5

Trailer:

Leave a Reply

