Bookish tattoos ideas (1)


Nu stiu cati dintre voi stiu, dar eu iubesc tatuajele. Am deja unul, dar mai planuiesc cateva. Bine, poate nu chiar cateva… 😀 De fiecare data cand vad cate un tatuaj care imi place, spun “Wow, ce tare! O sa mi-l fac si eu!” :)) Apoi imi aduc aminte ca sunt violonista si ca totusi nu ar trebui sa fiu plina de tatuaje. Ei, pe la 50 de ani, totusi, nu-i prea tarziu. 😀

Asa ca, ieri mi-a venit o idee. Cum ma gandeam la urmatorul meu tatuaj ( pe care, cu putin noroc, mi-l voi face cat de curand), m-am gandit ca trebuie sa fie unul cu legatura la o carte. Imediat mi s-a aprins beculetul si mi-am zis “Trebuie sa postez pe blog” tatuaje ce au legatura cu carti.” Pentru ca imi plac tatuajele, imi place cartile, imi place blogul asta si… well, stiu ca poate exista cititori de-ai mei care vor tatuaje. So, m-am hotarat sa ii ajut un pic. :))

Nu, asta nu va fi o rubrica, dar am gasit mult prea multe tatuaje ca sa le pot pune intr-o singura postare. Asa ca m-am hotarat sa fac doua parti. Sau trei. 😀

Urmatorul tatuaj pe care vreau sa mi-l fac este un tatuaj pe clavicula. Vreau sa imi scriu “My toughts are stars I cannot fanthom into constellations.”Motive? In primul rand imi place la nebunie cartea. ‘Sub aceeasi stea’, vreau sa zic. Si vreau sa am ceva permanent care sa imi aminteasca de cartea. In al treilea rand, gandurile mele sunt, intr-adevar, stele pe care nu le pot aduna in constelatii. Cateodata mintea mea e atat de plina de idei si de ganduri incat mi-e frica sa nu explodeze. Si de-asta am un blog, si un caiet special in care scriu idei. Pentru ca uneori simt nevoia sa ma eliberez de unele dintre acele ganduri. Deci, citatul ma reprezinta.

Un tatuaj ca asta este cel de mai jos:

af76a5e014d1bcc0b239148e99d2a3ab

Apoi, unul dintre tatuajele astea doua mi-ar placea:

descărcare

tumblr_mgx31aGgca1qa2q59o1_500

 

 

 

 

 

 

 

De asemenea, tatuajul asta e superb:

618633fcbbd6fda1a732637439555264

 

Sau asta:

descărcare (1)

 

Ah da, si asta…

99030f5067e511e2a0a022000a1f968b_7

 

Ca sa nu mai spunem de asta:

large-21163724

 

Eventual si asta…

ifeelinfinite

 

Oh, oh, si asta!

perks-being-wallflower-tattoos--large-msg-136010666628

Sau asta…

Manu8

Asta e genial!

tumblr_m5xv664hQc1qzabkfo1_500

Da, si asta imi place:

stephen-chboskys-the-perks-of-being-a-wallflower-infinite-quote

Si gata, restul maine.

Binenteles, astea sunt niste idei. Puteti la fel de bine sa luati orice carte care va place, fie ea celebra sau nu, sa va hotarati la citatul preferat, sa strangeti bani si sa va tatuati acel citat pe corp. Oriunde, in orice font si in orice fel. De asemenea, poate si un simplu simbol, un simplu semn. Sa literele din titlu. Sau cifrele codului ISBN a cartii voastre favorite, dar adunate.Sunt o multime de tatuaje pe care ati putea sa vi le faceti si care sa aiba legatura cu cartile voastre favorite.

V-ar placea sa va faceti un astfel de tatuaj? Care dintre tatuajele de mai sus va place cel mai mult?

Leave a Reply

