Short stories (4)


Pun pariu ca 50% dintre voi nu isi mai amintesc de rubrica asta. Lasati-ma sa va reimprospatez memoria. In cadrul rubricii ‘Short stories’ va voi prezenta carti de cam 50 de pagini. Povestioare scurta, ce ne introduc in povestea propriu zisa. V-ati amintit?

O rubrica in cadrul careia nu prea am postat, si nu stiu de ce. Dar azi am gasit o povestioara care suna foarte interesant. Si foarte diferita. Si are o coperta interesanta. Si vreau sa o citesc. Suna bine, bine, bine!

“Whiskey and a Gun” de Jade Eby.

18247465

 

I only meant to love her…

Tawny Owens was going to help me escape my past. She was going to change my future.

But that’s not what happened. 

I don’t know if I can control it much longer. This insatiable need to kill the only good thing in my life.

But this isn’t her story – it’s mine. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A short story prequel to my upcoming novel, THE FINISH (due out in 2014)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
For mature audiences only. This book contains some graphic depictions of domestic abuse.

Daaaaa vreeeeau!!!! Suna ataaaat de bine!!

Leave a Reply

