Currently reading… (33)


E Marti seara, mai am doua zile de scoala (Vineri iarasi nu facem scoala :D)  si de-abia astept sa termin. Saptamana asta ma asteapta doua teze, asa ca tineti-mi pumnii!! Maine, dar si joi. 🙂

Saptamana trecuta am citit doar… o carte. Dupa ce am terminat ‘Attempting Elizabeth’ e Jessica Grey, m-am apucat de ‘Reckless’ de Danielle Weiler.

Reckless

“Reckless” a fost o carte geniala. Mi-a placut la nebunie! La inceput personajul principal mi s-a parut un pic cam prost, iar povestea cam superficiala. Dar dupa ce Milly a fost trimisa sa locuiasca cu matusa ei, situatia s-a schimbat. Deodata, povestea era frumoasa, adanca, si mi-a placut la nebunie. Milly nu mai era prostuta, ci o fata chiar bune. Si mi s-a parut o poveste chiar complexa. Dar gata. Imi inchid gura. Maine postez recenzia, asa ca daca sunteti curiosi, sa urmariti blogul dupa ea!

Acum citesc “Keep you from harm” de Debra Doxer. Care are, btw, o coperta geniala.

18324431

Secrets…

They weigh you down. I’ve kept a secret all my life. It’s my mother’s secret, too. I inherited it from her along with a unique ability that only we possess. She’s gone now, another victim of addiction. If her death isn’t enough to bring me to my knees, her betrayal flays me to the bone. Because the secret my mother and I have been keeping is just one of many she’d kept. She never told me I have an older brother. And now he’s here, eager to be my guardian.

There is no one else. So I move across the country to live with this stranger, my brother. But experience has taught me that most situations are temporary and forming attachments only leads to hurt in the end. That’s why I’m determined to keep to myself in this new place, struggling to seem aloof while I’m quietly breaking apart.

Then I meet Lucas…

His magnetism is hard to resist, and most girls at school aren’t resisting. I don’t fall so easily though, especially not for guys who use their good looks as a weapon. From the start, our interactions are tense and volatile. I know it’s because I’m denying the unwelcome desire that grips me when he’s near. I think he feels it, too. He looks at me with an intensity that threatens to unhinge my resolve. Soon he’s trying to break through the walls that past hurts have built.

But I’m not what I appear to be, and it wouldn’t be fair to get involved with him. At least that’s what I tell myself. Until a terrible act of violence reveals that Lucas has a secret, too. It’s a secret that links us together and ties us to an evil history I could never have imagined.

‘Keep you from harm’ m-a convins din start cu coperta. Arata extrem de bine, are ceva misterios, e diferita si… am zis ca arata extrem de bine?! :))

Pana acum am citit numai 18% si inca nu m-a prins pe deplin. Imi place stilul de scriere, povestea e draguta si personajele imi plac. Dar mi se pare un pic lenta la inceput. Sper sa se schimbe ritmul, pentru ca nu ma innebunesc dupa cartile cu un ritm lent.

In paralel citesc si ‘The Edge of Always’ de J.A. Redmerski, continuarea de la ‘The Edge of Never’. Sincera sa fiu, nu mi se pare la fel de buna ca si prima carte. Am citit numai 13%, dar nu pot sa zic ca as lasa alte lecturi pentru ea,cum am facut cu prima carte din serie. Oricum, din ce am citit in recenzii, se schimba situatia. Imi trebuie doar mai mult timp sa citesc.

Redmerski_EdgeofAlways

Vreau mai mult timp de citit! Mi-e dor de vara si de zilele alea in care citeam pana adormeam cu Kindle-ul pe fata. Eh, mai vine ea o alta vara!!

Voi, dragilor, ce-ati mai citit?

Leave a Reply

