Motive :)


A venit aceea perioada din an. Am trecut de vara, am trecut de inceputul de an. Am intrat de mult in “paine” si am revenit la programul meu nebunesc cu care m-am obisnuit inca de mica. Doar ca anul asta e si mai si.

De la 8:15 pana la 2:05 am scoala. Vin acasa, mananc, ma apuc de studiat pana pe la 6-6:30. Apoi citesc un pic pentru ziua urmatoare si imi fac temele. Pe la 7:30 ma pun la laptop. Vinerea am scoala pana la 12:30 si de la 3:30 pana seara am ore la conservator.Sambata dimineata am iarasi ore la conservator. Revenind la laptop.Mi se aduna 100 de mail-uri, la jumatate intre ele trebuie sa raspund. Cealalta jumatate trebuie sa o postez pe blog. Apoi intru pe FB, raspund la mesaje si vorbesc cu prietenii. Intru pe blog. Raspund la comentarii (Cand am comentarii.). Postez ce am de postat. Programez ce trebuie. Mai scriu o recenzie uneori. Intru pe GooReads. Raspund la mesaje. Stau putin pe GoodReads. Apoi postez ceva pe blog. Si, chiar aca in fiecare zi zic ca postez de pe lista aia uriasa cu posturi interesante pe care am facut-o in weekend-uri, posturi pentru care am nevoie de relaxare si inspiratie, niciodata nu o fac. De ce?

Pentru ca sunt obosita si creierul meu e obosit. N-am inspiratie si nici timp. Incerc sa stau la laptop pana la 9:30, pentru ca apoi sa pot citi un pic. Dar in creierul meu e o invalmaseala, ma dor mainile si sunt obosita. N-am chef si nici inspiratie pentru ceva mai frumos si mai interesant decat posturi despre carti/muzica/filme. Am o multime de idei, dar nu le pot scrie. Am un blocaj de care incerc sa trec cat mai repede cu putinta.

De Joi de la ora 2:05 pana Duminica seara nu sunt obosita. Sunt, dar intr-un fel

Numar zilele pana pe 17 Decembrie, cand plec in Italia. Atunci o sa ma relaxez pe deplin. Dar pana atunci sunt sigura ca inspiratia  imi vine. De fapt, trebuie sa vina weekend-ul si sa fiu odihnita.

Am nevoie si de ajutorul vostru. Am nevoie sa imi aratati ca sunteti aici si sa ma sustineti. Vreau sa stiu ca am pentru cine scrie si ca merita sa adorm cu castile in urechi, noaptea la 12.

Incerc, kids, incerc.

10 thoughts on “Motive :)

  1. Eu nu comentez la postarile tale, pentru ca sunt si eu obosita. In fine, eu sunt atat de obosita, incat nici nu mai am inspiratie sa scriu pe blog!
    Si totusi… tu ai un program mult mai incarcat ca al meu. Deeeci nici nu ar trebui sa ma plang.
    Eu mereu iti citesc postarile. Si am sa fiu mereu aici, pentru ca, din fericire, ai revenit la vechea Bianca. ^^

    Like

    1. Uf, nici nu stii ce ma bucur sa aud asta! O mica parte din creierul meu intotdeauna se gandeste la tine cand postez un post. Comentariul tau de atunci de mult m-a trezit la realitate.
      E bine sa stiu ca esti inca aici. >:D<

      Like

  2. Eu, sincer, te invidiez! Si nu numai pe tine.. Invidiez orice persoana cu program de dimineata la scoala. Intr-adevar, ai un program incarcat. Daca ar fi sa compar programul meu cu al tau singura asemanare consta in aglomerarea lui. Te inteleg perfect, Bianca! Stiu cat esti de obosita, dar tot te invidiez.. pentru ca tu ai mai mult timp la dispozitie 😦 Si, re invidiez si pentru ca reusesti sa faci totul atat de bine, eu cu siguranta as ceda.. Succes in continuare!
    Si, unde mergi in Italia? Eu am stat in vacanta acum ceva timp 3 luni si m-am plictisit de ea, sper ca tu sa gasesti mai multe locuri interesante 🙂
    (Stiu ca tot fac referire la mine, trec printr-o perioada, in care personalitatea mea narcisita e mai la suprafata.. mult prea la suprafata :)) )

    Like

    1. Imi aduc aminte cat de mult uram sa fac orele dupa-amiaza. Imi pierdeam toata ziua. Asa ca iti inteleg invidia!
      In Spoleto merg. Si Roma. Pe-acolo. Am mai fost odata cand eram mica (am doua matusi acolo) cu mama, si, desi nu imi aduc aminte mare lucru, stiu ca mi-a placut! Nu cred ca as putea sa ma plictisesc cu matusa-mea (care e la fel ca si mine), cu inghetata & pizza & pastele de milioane, de italienii cu ochii lor frumosi si buzele mari. Ah da, si de magazinele alea superbe care, pentru o fashionista ca mine, sunt Raiul pe pamant. Jee, abia astept sa vina 17 Decembrie! 3 saptamani de distractie baby! :))

      Like

      1. Habar nu am ce e Spoleto :)) Eu m-am plictisit de Salerno 3 luni de zile.. AM adorat, in schimb, Roma. Mai ales Civita de Bagnoregio, nu m-as plictisi sa ma plimb pe acolo, desi am avut parte de un eveniment nefericit..
        Si eu am adorat magazinele, si inca le ador. Mama imi trimite haine mai mereu de acolo, fac ca o crizata cand vad exact ce imi doream eu! :))

        Like

      2. Spoleto e un oras micut, frumos, langa munte si cu multe cladiri vechi. http://en.wikipedia.org/wiki/Spoleto
        Ador Roma! Aveam 6 ani cand am vazut-o si inca imi mai aduc aminte cat de awesome m-am simtit printre toti acei oameni si, mai ales ca l-am vazut si pe fostul Papa cand a iesit pentru prima data la fereastra. Si cum cand eram mica incca credeam in ceva, mi s-a parut mare chestie! :)))

        Like

      3. Eu stiu ca am fost la mormantul lui Papa (dar nu stiu care). Insa, a fost nostim pentru ca am asteptat destul de mult timp pana sa putem intra, iar la intrare a trebuit sa le mai astept impreuna cu tatal, unchiul si bunica pe matusa si mama- ca deh, ele n-aveau esarfa! :))
        Ce dragut pare orasul! Dar, sa vizitezi si Civita di Bagnoregio, da? :>

        Like

Leave a Reply

