Carti pe care vreau sa le recitesc


Astazi m-am hotarat sa va arat cartile pe care vreau sa le recitesc cat de curand. Sunt cateva, dar tot sunt acolo. :))

Am sa va las si link-ul spre recenzie. 🙂

1. Prima carte pe care vreau sa o recitesc si pe care am citit-o de curand este ‘Sub aceeasi stea’ de John Green. Mi-a placut la nebunie si deja mi s-a facut dor de Hazel si Gus.

descărcare

Recenzie

2. “Mare Tranquillitatis” de Katja Millay. Am citit-o vara asta, dar nu m-am saturat. Mai vreau sa o citesc odata, cat de curand.

mare tranquillitatis

Recenzie

3.  “Easy” de Tammara Webber. Am citit-o acum un an si mi s-a facut dor. O sa o citesc cu prima ocazie.

easy

Recenzie
4. “Tears of Tess” de Pepper Winters. Vara asta am citit-o si m-am innebunit dupa ea. Acusi apare volumul doi, deci trebuie sa recitesc primul volum. :>
tears 6f tess

Recenzie

5. “Price of a kiss” de Linda Kage. Una dintre cartile mele preferate de anul asta.
price of a kiss
Recenzie
6.”Virtuosity” de Jessica Martinez. Am citit-o la inceputul anului si a fost dementiala. Deci acusi trebuie sa o recitesc!
virtousity
Recenzie
7. “Creatura” de Nely Cab. Am citit-o acum mai mult de un an. Intre timp a aparut o editie noua, pe care trebuie sa o citesc. Dar, de asemenea, vreau sa citesc si varianta veche in romana. Am primit-o recent si inca nu am reusit sa o citesc.
creatura
Recenzie

Astea sunt toate cartile pe care vreau sa le recitesc momentan. Sunt destule, si le voi reciti cat de repede voi putea.

Voi aveti carti pe care vreti sa le recititi? Daca da, care? 🙂

2 thoughts on “Carti pe care vreau sa le recitesc

  1. Nu mai am timp să recitesc cărți, din păcate pentru mine, dar sunt destule pe care mi-ar plăcea să le recitesc.
    Zilele astea mi-ar plăcea să recitesc Idiotul, de F.M. Dostoievski … dacă aș avea timp pentru ea, evident. Am citit-o acum vreo 10 ani și mi-a rămas în suflet. Acum parcă aș avea chef să o recitesc, dar o mai amân un timp 🙂
    Alte cărți care mi-e dor să le recitesc? Academia vampirilor, volumul de poezii Trăiri, de Dana Claudia Protesu, orice volum din seria Eve Dallas (deși abia am citit doar câteva din cele peste 40), Chemarea îngerului, de Guillaume Musso …

    Like

Leave a Reply

