Interviuri cu bloggeri! (15)


Hey, guys! E duminica! Asta daca nu stiati, sau daca v-a pocnit din senin o amnezie. :))  Si, pentru ca am facut un obicei  ca in weekend sa va postez cate un interviu cu un blogger, am un interviu foarte frumos pe care vreau sa vi-l ofer! De data asta, cu o bloggerita pe care o apreciez extrem de mult (nu ca pe ceilalti bloggeri pe care i-am intervievat nu ii apreciez. Intelegeti ce vreau sa zic.) , si anume….. Roxtao de pe blogul My weekly book. Am fost foarte entuziasmata cand Rox a acceptat interviul si inca sunt. Imi place foarte mult interviul, in special raspunsul ei original la ultima mea intrebare. :)) Multumesc, Rox, pentru acest interviu!

1.Buna, Rox!Pentru inceput,descrie-te in cateva cuvinte.

Buna Bianca! Multumesc pentru invitatia la interviu!

Oh, n-am fost niciodata buna la autocaracterizari, asa ca ce pot sa iti spun este ca sunt doar o fata care evadeaza de multi, multi ani in carti, incearca sa se adapteze la chestia asta numita “viata” si sa o faca sa semene cat mai mult cu o poveste buna. 🙂

2.Spune-ne cate ceva despre blogul tau-de ce si cum ai inceput.

De citit am citit dintotdeauna. Insa pana acum vreo 3 ani, nu imi trecuse niciodata prin minte ca as putea imparti cu cineva aceasta pasiune. Ok, existau cateva persoane cu care mai schimbam din cand in cand idei despre unele carti, dar atat. Apoi, am descoperit blogosfera de carte de la noi si de aici, urmarea e logica. Dupa niste luni in care devoram blogurile noi si incepeam sa ma lamuresc in legatura cu domeniul acesta, mi-am dat seama ca „Hey, pot si eu sa fac asa ceva!” si in cateva saptamani s-a nascut My Weekly Book. Pe care incerc sa il pastrez exact pe modelul pe care l-am creat. Adica 90% recenzii, pentru ca pana la urma, despre asta este vorba si doar uneori alte rubrici: noutati editoriale, cate un book blitz sau giveaway, uneori chestii interesante pe care chiar nu ma pot abtine sa nu le impartasesc cu cititorii, etc.

3.Care e cartea ta preferata?

Nu cred ca vreun iubitor poate raspunde la intrebarea asta. Pentru ca sunt sute sau mii de carti citite si milioane de carti necitite… Si atunci, cum sa alegi una singura? Totusi, daca ar fi sa imi ceri, de exemplu, doar doua recomandari de carti pe care le consider must read, ti-as raspunde Quo Vadis de Henryk Sienkiewicz si Divina Comedie de Dante Alighieri. Cred ca e cel mai apropiat raspuns pe care il pot oferi pentru aceasta intrebare. Copilaria si adolescenta mea au fost pline de clasici, asa ca cele mai mari iubiri in materie de carti de acolo vin, oricate lecturi contemporane foarte bune as parcurge.

4.Dar autorul?

Uite cum vad eu lucrurile. Nu poti sa spui ca X este autorul tau preferat daca ai citit o singura carte de-a lui sau o singura serie (in care ai practic o singura poveste, indiferent de numarul de volume). Poti sa declari ca X e autorul tau preferat abia in momentul in care i-ai citit opera integrala sau macar o parte foarte mare din ea. Asa ca, desi m-am indragostit de stilul a nenumarati autori, nu pot sa spun ca sunt favoritii mei din simplul motiv ca au scris (sau am citit eu) cate o singura poveste. Asa ca autorii mei preferati raman Stephen King si Marin Preda, desi nu am mai citit de multa vreme ceva de-al lor. Si ar mai fi probabil si Emil Cioran, desi l-am devorat in perioada adolescentei si nu stiu daca in prezent mi s-ar mai potrivi la fel de bine scrierile sale.

5.Ce muzica iti place sa asculti?Care e trupa ta preferata?

Rock. Evanescence.

6.Motto-ul tau in viata?

Nu am unul. Cel mult niste citate care ma urmaresc de ani intregi, insa nu cred ca poti alege un motto care sa te conduca intreaga viata, pentru ca a trai inseamna a fi mereu intr-o continua schimbare si e greu sa ti se potriveasca mereu un singur concept.

7.Ce gen de carte preferi?

In mod normal citesc orice. Pana pe la 19 ani citeam aproape numai clasici, apoi am avut perioade de luni intregi in care devoram cate un singur gen: thriller, horror, etc. De cand am blogul insa, m-am axat mai mult pe fantasy si Young Adult, desi pastrez si un procent decent de lecturi diferite J

8.Care a fost primul blog despre carti pe care l-ai urmarit si care e preferatul tau?

Cred ca blogul lui Sayuki a fost primul. Oricum, atunci cand am descoperit blogosfera de carte, cateva saptamani am fost de-a dreptul obsedata sa citesc tot mai multe, sa descopar alte si alte bloguri, asa ca sunt foarte multe bloguri din perioada aceea de inceput pe care continui sa le urmaresc si acum. Si pe al tau stiu ca l-am descoperit tot atunci in primele saptamani. Un blog favorit nu am, pentru ca fiecare blogger vine cu stilul lui diferit, cu rubrici diverse, cu pareri care ma uimesc, etc.

9.Ce citesti acum?

Lolita de Vladimir Nabokov.

10.Care e, la ora actuala,starea ta.(Intrebare ciudata,nu?)

Agitata. De cateva luni se intampla ceva cu timpul, nu stiu ce. Dar parca nu imi mai ajunge. Asa ca mai mereu am o multime de chestii de facut si nici o idee cand sa le fac pe toate. La fel si acum. Incerc sa imi organizez un pic planul pentru restul zilei, astfel incat sa inghesui tot ce mai am de facut si sa nu raman cu nici o „restanta” pe maine.

11.La ce film te-ai uita in continuu?

Sucker Punch.

12.Recomanda-ne un serial.

Din perioada in care aveam timp sa ma uit la seriale: Grimm.

13.Alta intrebare ciudata:care e inghetata ta preferata?

Mcennedy  (cea americana de la Lidl): Cookie Dough, Bananalicious si Strawberry Cheesecake. Nu pot alege intre ele J E magica, serios! Trebuie neaparat sa o incerci.

14.Idolul tau e…?

Nu am si parca nici nu imi amintesc sa fi avut vreodata cand eram mai mica.

Ai vreun mesaj pentru cititorii blogului meu sau si ai blogului tau? 

keep-calm-and-read-on

 

Awesome! Nu-i asa?

Ce parere aveti de interviu, dragilor? Dar despre Rox si blogul ei? 🙂

9 thoughts on “Interviuri cu bloggeri! (15)

  1. Evanscene si Sucker Punch! ❤ O iubesc!
    Imi place intervul, asa cum toate mi-ai placut :3 Rox e o fata speciala, iar blogul ei u unul dintre preferatele mele!

    Like

Leave a Reply

