Leapsa :)


Nu-i asa ca va era dor de o leapsa? Mie da! Si de-asta m-am hotarat ca astazi sa dau startul eu insumi uneia.  De ce? Pentru ca imi era dor si imi place sa fac o leapsa.

Nu am o anumita tema pentru aceasta leapsa, dar am cateva chestii pe care vreau sa vi le spun de mult si pe care vreau sa le aflu de la voi. 🙂

Ok, so here we go!

1. Materie favorita: Engleza

2. Materia la care esti/ai fost cel mai bun/a: In general materiile ce tin de limba greaca

3. Limba preferata: Greaca& engleza

4. Mancare preferata: Ce, numai una? Iubesc toata mancarea. Imi placce sa gust, sa mananc si mananc mai tot timpul. Si nu, NU sunt grasa. 😉

5. Bautura preferata: Apa, ceaiul, ciococino

6. Oras preferat: Salonic& Kalithea&Sighisoara&Londra

7. Scriu cu mana… stanga. Dar tai cu dreapta. 😀

8. Perioada preferata din an este… Noiembrie& Decembrie, adica inainte si de sarbatori.

9. Cele mai enervante lucruri pe lumea asta sunt…

1. Sa astept autobuzul. O pierdere totala de timp.

2. Greaca veche&istoria. O pierdere totala de timp.

3. Pitipoancele. Cineva, bagati-o pe Bianca Dragusanu intr-o masina de spalat sa i se spele creierul si sa uite cine e, sa scapam o data de ea!

4. Mincinosii. Spuneti fratilor adevarul!

5. Prietenii falsi.

10.Sunt o fire… complicata & complexa. Si nu sunt modesta! N-am fost, nu sunt si nu voi fi. Pentru ca stiu ce pot si modestia e overrated.

11. Sportul preferat este… dormitul.

12. Iubesc… multe. Cartile,muzica, focul,caldura, frigul, apa, muntele, moda, hainele , mancarea, animalele, familia mea, casa, cineva anume ( 😉 ), sa ma plimb,sa dorm, sa cant pe scena, sa repet in camera, sa vorbesc cu prietenii, sa fiu singura, sa ma uit pe pereti, sa nu am timp sa respir. Iubesc tot ce mi se intampla si tot ce ma-nconjoara, cu ceva exceptii.

Ok, I’m done! Prima leapsa este gata. Mai urmeaza si altele. :))

Leapsa merge mai departe la:

1. Claudiu
2. Lexy
3.Roxtao
4.Monika & Monika :))
5. The Search for Something More
6. Simona Husaru
7. Furelise
8. Oana

9. Alex

10. Sabinna
11. Miki
12. Niahara

Si, binenteles, oricine vrea sa o faca, e mai mult decat invitat!!

🙂

6 thoughts on “Leapsa :)

Leave a Reply

