The Originals Vs. The Vampire Diaries


Toti stiti despre ce seriale vorbesc, asa-i? ‘The Vampire Diaries’ a aparut in 2009 si de atunci a strans o multime de fani in toata lumea. Cu o poveste de dragoste inedita intre un vampir si o muritoare (recent intre fratele vampirului care e si el vampir si o ex-muritoare), acest serial a captivat inimile a milioane de oameni din intreaga lume.

In fine, nu cred ca trebuie sa va povestesc toata istoria The Vampire Diaries, nu? Nici nu as avea timp, pentru ca povestea lui Stefan, Damon si a Elenei e atat de complicata si de incurcata, incat mi-ar trebui 5 ore sa povestesc toate cele 4 sezoane, si inca o ora pentru cele 8 episoade din sezonul 5. Cert e ca, pe la sfarsitul sezonului 2, un nou personaj si-a facut aparitia: Klaus. Urmat, binenteles, de fratii lui, Elijah si Rebekah. Cei trei formeaza un trio invincibil, fiind primii vampiri din istoria vampirilor.

Klaus e un personaj extrem de complex si de interesant. Ironia lui, alaturi de accentul britanic si infatisarea lui placuta ochiului i-au adus mii de aprecieri din toata lumea. Desi de cele mai multe ori malefic, Klaus e adorat de milioane de fete si femei de pe planeta Pamant. Putem spune acelasi lucru despre Elijah si Rebekah. Fara partea in care ei sunt malefici, pentru ca nu sunt. Ei sunt fratii buni.

Dar banuiesc ca stiti si povestea aceasta, nu?

descărcare (1)

Ideea e ca personajul lui Klaus si povestea celor 3 vampiri original au prins atat de bine, incat producatorii serialului The Vampire Diaries s-au hotarat sa le ofere propriul lor serial. Asa a luat nastere serialul ‘The Originals’.

Eu urmaresc ambele seriale si nu pot sa nu observ diferentele dintre ele. Desi sunt facute de acelasi producatori, consider ca sunt multe diferente intre ele. Astazi m-am hotarat sa le impartasesc cu voi. Voi scrie o mica recenzie fiecarui serial.

Sezonul cinci al serialului ‘The Vampire Diaries’ nu m-a impresionat si nu ma impresioneaza. Exista mai multe motive in spatele acestei afirmatii.

In primul rand, serialul nu mai are acelasi farmec fara Klaus. Poate parea stupid, dar parca de cand a plecat Klaus, mi se pare ca TVD si mai pierdut farmecul. Desigur, il avem pe Damon, dar tot nu e la fel. Acum e doar Stefan care e si el deprimat, Damon e super indragostit, Elena e si ea super indragostita, dar totusi deprimata si ea, Bonnie e cu un picior in groapa, Caroline e cu inima franta si tot asa.

Si asta ma face sa trec la urmatorul lucru care ma enerveaza in ultima vreme la TVD: e mult prea multa drama. In ultima vrem]e numai cat moare lumea, se plange, se injunghie unii pe altii si cam atat. Inainte, TVD era un serial in care gaseai drama, dar si momente vesele, care te faceau sa zambesti si sa razi. Mi se pare ca, la momentul asta, povestea e trasa de par. Exista mult prea multe drame si parca prea o intind. In incercarea producatorilor de a avea un serial captivant, TVD a ajuns sa fie un serial un pic penibil. Nu pot sa cred cat de multe intortocheri si schimbari de situatie pot fi intr-un episod! Intelegeti ce vreau sa zic, nu?

Plus ca OMG, cate baluri pot fi intr-un serial? Aproape in fiecare episod personajele merg la un bal, sau la o petrecere. Seriously!

Oh da, si sa nu uitam ca la un mometdat, Nina Dobrev a jucat 3 roluri, iar Paul 2. Si treaba cu Tessa si Silas si tipa cealalta care era Elena cea originala ( nu-mi amintesc numele J) ) mi s-a parut super trasa de par.

Deci, sa recuperam: TVD e tras de par, lungit, si necaptivant in sezonul 5. Si nu sunt singura care a zis asta. Am citit multe recenzii care spun ca aceleasi lucruri.

Daca The Vampire Diaries ma dezamageste, ‘The Originals’ ma surprinde mereu. Mi se pare un serial genial! Absolut genial!

exclusive-daniel-gillies-discusses-the-vampire-diaries-and-the-originals1

First, e foarte captivant. Are o poveste care nu e nici prea incurcata, dar care iti pune mintea la incercare. Are exact ‘cantitatea’ de drama si de amuzament care sa faca un serial bun. The Originals e, pe langa foarte captivant, si foarte amuzant. Klaus ramane la fel de malefic si de ironic, dar partea interesanta e ca vedem si parti din el care na fac sa ne indoim de cat de malefic e. Sunt multe intorsaturi de situatie care, spre deosebire de The Vampire Diaries, au sens si caldesc o poveste impresionanta. Sunt super curioasa sa aflu tot ce ne mai pun la cale producatorii.

Elijah mi se pare bestial in The Originals! E absolut WOW! Felul in care isi protejeaza familia, si pe Hayley, si pe Davina, si pe toata lumea!

Rebekah, in schimb, me enerveaza. Toata ziua plange, toata ziua e dupa Marcel si parca numai asta face. Si cum naiba s-a putut imtoarce impotriva lui Klaus dupa ce i-a facut Marcel?

Toate personajele noi sunt foarte interesante, in special Cami si Davina. La fel si Marcel, chiar daca e mai malefic decat Klaus.

‘The Originals’ e si mai dark decat The Vampire Diaries. Nu se  axeaza pe povestile de dragoste, cat pe demonii din noi. Povesti din mitologie, povesti care se bazeaza pe psihologie si pe partea intunecata a fiecarui om, istorii din viata celor 3 vampiri Originali… The Originals e, la ora actuala, serialul meu preferat. Astept fiecare episod cu sufletul la gura.

Daca ar fi sa aleg intre The Originals si The Vampire Diaries… aleg The Originals. E mult mai… exciting!

Voi ce parere aveti? The Originals sau The Vampire Diaries?

8 thoughts on “The Originals Vs. The Vampire Diaries

  1. Am vazut TVD pana pe la sezonul 4 unde crea impresia de serial prelungit doar de dragul faimei, cu actiune/situatii trase de par. Am auzit si eu putin despre The Originals, iar dupa ce ti-am citit postul chiar ma batut gandul sa il vad, sper ca nu ma va dezamagi.

    Like

  2. Deci nu sunt singura care iubește TV, dar crede că e prea complicat! :))
    Îmi plăcea mai mult poveste simplă dintre Stefan, Damon și Elena, fără miile de dubluri pe care au.

    De TO nu știu ce să zic, m-am uitat doar la primul episod, dar poate că merită să le încerc și pe celelalte!

    Like

    1. Mai mult ca sigur merita! Primul episod l-am mai vazut si in The Vampire Diaries, numai ca spus de Klaus. Serialul devine din ce in ce mai interesant cu fiecare episod. 🙂

      Like

  3. Intr-adevar TVD e tras de par din greu! Am decis sa astept pana la sfarsitul sezonului si sa vad toate episoadele odata, deoarece ma enervez la culme cand vad cat o lungesc regizorii!
    Da, The Originals e super! E rapid, si te tine cu ochii deschisi in fiecare moment, pe cand la TVD pot sa adorm si daca stau in picioare…!

    Like

  4. Hey,deci ti-am citit recenzia si chiar sunt de acord cu tine: Tvd nu e doar tras de par si plin de drama,dar incepe sa ma enerveze serios rau. Dupa cum ai spus si tu,situatiile se schimba,se complica si se rascomplica de o mie de ori si chiar daca unele au logica sau legatura,cele mai multe par fara sens. Anyway,eu am inceput doar sa ma uit deoarece toate prietenele mele se uitau si ma innebuneau cu Damon si cat de sexy e,asa ca asta e principalul motiv pentru care m-am apucat:Damon! Nu sa vad o inlantuire de dramatisme de proasta calitate si fara sens sau ca sa adorm de plictiseala.Si chiar daca la inceput a fost super,acum pot spune ca nu mai imi place nici pe jumatate cat imi placea la inceput. Cat despre The originals,nu pot spune nimic,deoarece inca nu l-am inceput si de asta vreau sa te intreb ceva: Nu daca merita sa ma uit,de asta sunt deja convinsa,adica heeeey,vorbim despre Klaus aici si accentul lui mai sexy decat sexy,deci nu asta era intrebarea. Intrebarea e daca e neaparat nevoie sa termin sezonul 4 din Tvd ca sa ma pot uita la To si sa inteleg plot-ul.. Deci,e nevoie sa-l termin sau ma pot apuca de pe acum?
    P.S. : sunt pe la ep 16 sez 4 din Tvd si zau ca ma plictiseste si ma enerveaza,asa ca pls,spune-mi ca nu e nevoie sa-l termin. :))))))

    Like

    1. Total de acord cu tot ce ai zis despre TVD. Ultimele doua sezoane sunt chiar mai rele. Eu ma uit doar pentru ca o data, serialul asta se numără printre preferatele mele și mor de curiozitate sa văd cum se termina. In rest, abia aștept sa se termine, ca prea devine tras de par și fără sens.
      Nu, nu trebuie sa termini TVD ca sa te uiți la TO. Acțiunea nu are nici o legătura cu cea din TVD. Unde mai pui ca e de 10 ori mai bun și mai captivant. Eu zic, deci, sa te apuci de urmărit!

      Like

Leave a Reply

