Autori pe care mi-ar placea sa ii intalnesc :)


De mult vreau sa fac postul asta. Pentru ca de mult mi-am facut o lista cu autori pe care vreau sa ii intalnesc. Da, sunt autori pe care vreau sa ii intalnesc. Si sunt cativa. Autori ale caror cartile le-am adorat si pe care ii consider niste genii.

Nu am sa va spun biografiile lor, dar am sa va las o poza cu fiecare, am sa va explic de ce vreau sa ii intalnesc si un link spre pagina lor de GoodReads.  Deci, sa incepem!

1. Nely Cab

nely cab

In primul rand, Nely e una dintre autoarele mele preferate. Iubesc cartea ei, ‘Creatura’ si abia astept continuarea. Imi place stilul ei de a scrie. In al doilea rand, in ultimele luni, Nely mi-a devenit o prietena de incredere, care imi da sfaturi si imi asculta tot timpul probleme, care ma motiveaza si ma face sa rad. Imi place firea ei si intr-o zi sper sa ne putem intalni fata in fata. Si ca sa se inteleaga: daca suntem prietene nu inseamna ca o favorizez sau ca recenziile mele pentru cartile ei sunt false. Tot ce am scris despre ea si despre cartile ei sunt lucruri adevarate.Honestly.

GoodReads link

2. John Green

john green

“Sub aceeasi stea” e una dintre cartile mele favorite. Iar tipul asta? E genial. Chestiile pe care le spune sunt atat de adevarate si de geniale incat ma uimesc de fiecare data! As vrea sa il intalnesc si sa ii multumesc pentru timpul de calitate pe care mi l-a oferit cu ‘Sub aceeasi stea’. Vreau sa ii zic cat de mult il apreciez si cat mi-a schimbat viata cu cartea lui.

GoodReads Link

3. Stephen Chbosky

stephen chbosky

Cartea lui, ‘The Perks of Being a Wallflower’ e fantastica! Una dintre cartile mele favorite. Si filmul la fel. Si cred ca si el e genial. Si vreau sa-i zic cat de mult il admir.

GoodReads link

4. Mircea Eliade

images

Mircea Eliade a fost, este si va ramane autorul meu de suflet. Nu am mai citit de mult o carte scrisa de el, dar nu pentru ca nu vreau, ci pentru ca le-am citit pe toate pe care le aveam scrise pe el. Mi se pare de o desteptaciune rara. Plus ca… e, nu stiu cum s-o zic. E, dupa mine, un geniu. Daca as putea, as da timpul inapoi si as sta la o sueta cu el. Dar, din pacate, nu se mai poate.

GoodReads Link

5. J.K. Rowling

j.k. rowling

J.K. Rowling nu face parte din categoria autorilor mei preferati, dar tot mi-ar placea sa o citesc. Am adorat primele patru carti din seria ‘Harry Potter’ si vreau neaparat sa le citesc si pe celelalte. Vreau sa o intalnesc pentru ca e o legenda. E ca si cum ai atinge… talent. E una dintre persoanele alea pe care vrei sa le intalnesti neaparat.

GoodReads link

6. Jessica Martinez

jessica martinez

Sunt violonista. Jessica e violonista. Deci da, vreau sa o intalnesc, sa o aud cum canta, sa ii cant, sa vorbim si sa schimbam pareri despre muzica. Apoi, am adorat cartea ei, ‘Virtuosity’. Si la propriu, si la figurat. A fost… WOW!! Si cred ca e o persoana minunata. 🙂

GoodReads link

7. Katja Millay

Katja-Millay

Katja bubuie de talent. Cartea ei, ‘The Sea of Tranquility’? E geniala! In adevaratul sens al cuvantului. Uimitoare, fantastica, oricum vreti voi!!!! Nu mai trebuie sa zic de ce vreau sa o intalnesc pe Katja, nu?

GoodReads Link

8. Veronica Roth

veronica roth

Am urmarit multe interviuri cu Veronica si cred ca e o personalitate pe gustul meu. Imi plac zambetul ei si parul ei. Pare diferita, si asta o pot spune si cei care au citit ‘Allegiant’.  Mi-ar placea sa discut cu ea si sa aflu mai multe despre ea. Plus ca ‘Divergent’ e distopia mea preferata.

GoodReads link

9. Mihail Drumes

mihail drumes

Mihail Drumes inseamna copilaria mea. Am devorat cartile lui si le-am adorat pe toate. Si da, vreau sa le recitesc. Si cred ca Drumes eu al doilea cel mai bun autor al Romaniei dupa Mircea Eliade. Pentru ca scrie atat de frumos incat, atat de copil cat eram, eram geloasa si vroiam sa scriu ca el.

GoodReads link

10. Suzanne Collins

suzanne collins

Suzanne Collins e… Suzanne Collins. O legenda. A scris ‘The Hunger Games’.  Enough said!

GoodReads link

11. Gayle Forman

gayle forman

Ador ‘If I stay’. E foarte buna. Si Gayle la fel, ca si autoare. SI vreau sa o intreb niste lucruri (nu intrebari. Thanks mom!).

GoodReads Link

12. Tahereh Mafi

tahereh mafi

Tahereh e o personalitate a literaturii contemporane care are multe de spus. Imi place personalitatea ei, stilul ei si cred ca e si frumusica. Si scrie intr-un fel care m-a lasat masca. Iubesc seria ei, ‘Shatter  me’, si planuiesc sa citesc cartile urmatoare din serie ASAP!

GoodReads link

Astia sunt toti autorii pe care as vrea sa ii intalnesc. Pentru ca ii apreciez si pentru ca vreau sa le vorbesc.

Voi aveti autori pe care vreti sa ii intalniti? Daca da, care? 🙂

Leave a Reply

