I breathe music! (6)


Azi a iesit noul album de la 1D. Si il ador. E cel mai bun e pana acum. E mai matur, sunetul e mai natural si mai diferit, melodiile trimit mesaje geniale si versurile sunt WOW! Si OMG l-am pus pe repeat. Dar o melodie mi se pare birjgwrgjhwr pentru ca imi plac versurile. Si e superba si mi se pare jhegiwrhgwi si nu ma pot opri din a o asculta.

“Right now, I wish you were here with me, cause right now, everything is new to me. You know I can’t fight this feeling, and every night I feel it. “

Leave a Reply

