Interviuri cu bloggeri (17)


Hey kids!! E weekend deci… am un interviu pentru voi!! De data asta, v-am pregatit un interviu mai diferit, cu o bloggerita pe care eu o urmaresc de mult si de la care am invatat multe trucuri ce tin de fashion: Ad de pe blogul Walk with Ad. Asta este un blog la care eu m-am abonat inca de cand l-am gasit. De atunci am citit aproape toate posturile si am invatat multe de la Ad. Imi plac posturile ei, la fel ca si stilul ei. Desi eu nu sunt la fel de indemanatica la machiajuri si unghii ca si Ad, am invatat cate ceva de la ea. Asa ca, daca sunteti pasionate de fashion, va recomand sa o urmariti si sa luati notite!

Multumesc, Ad, pentru ca ai acceptat acest interviu!

1.Buna, Ad! Pentru inceput spune-ne ceva despre tine si despre blogul tau, te rog.

Hei, Bianca! Mi-am făcut blogul ca să scriu despre cărți și iată că am ajuns la beauty și fashion. Schimbarea a avut loc treptat, însă cea mai mare a fost în Iunie, când mi-am schimbat și numele din Leather and Lace 13 în Walk with Ad.

2.Urmarindu-ti blogul, am inteles ca una dintre pasiunile tale este fashion-ul. Ce alte pasiuni mai ai?

Îmi place moda, da. Este o artă și o inspirație. Înafară de asta mai scriu, mă pasionează publicitatea, desenul, cititul.

3.Stiu, de asemenea, ca iti place sa citesti. Care e cartea ta preferata?

Oh, grea întrebare. Când citesc o carte și îmi place mult spun că aceea este preferata mea, până apare alta. Dar, cred că până acum, preferata mea este Suflete Pereche-Cecilia Ahern.

4.Care sunt pantofii de care nu te poti dezlipi?

999303_669666076411131_1701549815_n

5. Pantaloni sau fusta?
Pantaloni, fără discuții.

6.Cu ce te imbraci cand vrei sa fii chic? Dar cand vrei sa fii comfortabila?

Chic: Pantaloni negri, cămașă aurie, eventual sacou negru, pantofi scarpin sau stiletto.

7.Cea mai urata piesa de imbracaminte este…?
Bolero-ul. Dar, evident, depinde de model, culoare. Eu n-aș purta cu tragere de inimă unul.

8.Din postarile tale, inteleg ca ai foarte mare incredere in tine. Ce sfat le dai fetelor care nu au aceeasi incredere de sine ca si tine?
Da, e adevărat, am destulă încredere în mine și faptul că nu mă tem să o arăt îi face pe ceilalți să mă perceapă drept o persoană puternică.

De obicei, noi fetele avem tendința să ne comparăm cu persoane ce par mai frumoase, populare sau carismatice și asta nu e deloc bine. Nu contează că tipa aia din metrou e mai înaltă ca tine sau că verișoara din Anglia își cumpără doar haine scumpe. Trebuie să iei o pauză și să îți faci o listă cu lucrurile frumoase la tine, despre tine. Întreabă-ți prietena cea mai bună, mama, bunicii. Și ține-le minte. Be who you are and the rest will want to follow you.

9.Cine e modelul tau –sau idol, daca vrei – in ale modei?

Am mai multe, dar cred că cea care corespunde cel mai mult stilului meu este Cara Delevingne.

10.Revista de fashion care te inspira cel mai tare este…?
Marie Claire

11. Din viziunea ta, ce vedeta se imbraca cel mai bine?
Oscilez între Rita Ora și Katy Perry.

12. Hai sa facem un exercitiu de imaginatie. Esti intr-un mall si ai numai 300 de lei la dispozitie. Fiind o adevarata fashionista, e greu sa te decizi ce vei cumpara si de unde. Intr-un final, te hotarasti. Unde te duci? Ce cumperi prima data?
Full outfit? Dacă da, prima dată merg în New Yorker, apoi H&M. Dacă în astea două nu găsesc tot ce vreau mai adaug Cropp Town, Stradivarius, Bershka și Pull&Bear.
Prima dată cumpăr o pereche de blugi, apoi bluză/cămașă, iar în final pantofi.

13.Ai vreun blog preferat?

Uh, am o tonă!

Style hurricane– Pe tipa asta am descoperit-o acum mulți ani, în Joy. Am rămas uimită că, la 13 ani, avea cu ce se lăuda în material de ”fashion work”.

The Sartorialist– Mai are rost să spun ceva? Toată lumea îl știe, îl urmărește. E un geniu.

Și câteva de DIY: P.S.- I made this…, Honestly WTF, A Beautiful Mess.

14.Si, in cele din urma… care e muzica ta preferata?

Depinde de mood. În general hip-hop și rap, dar și reggae, trap, pop.

15.Ai vreun mesaj pentru cititorii blogului meu si al tau? 🙂

Da, da! Am găsit un citat foarte tare și voiam să vi-l arăt și vouă:

“If you can’t be better than your competition, just dress better.”

                                                                                   – Anna Wintour

Hehe, genial!

Ce parere aveti de interviu? 😀

Leave a Reply

