Cadouri ‘literare’ pentru Craciun


Pentru ca e 1 Decembrie (jee, I love this day!) si mai sunt 23 de zile pana la Ajunul Craciunului, m-am gandit ca e bine sa fac un post pe care il planuiesc de mult si care sper ca va va fi foarte folositor. In acest post va voi da idei pentru cadouri ce au legatura cu cartile, adica cadouri ‘literare’ (suna aiurea, stiu, dar nici ‘bookish gifts’ n-am vrut sa zic. :)) ) Mi-am pus imaginatia la bataie, am haladuit Google-ul, si uite ca am o multime de idei pentru voi. 🙂

Pentru cineva pasionat de lectura, cel mai frumos cadou ( din viziunea mea) este cartea preferata cu autografului autorului. As da aproape orice sa am autografe de la John Green, Katja Millay, Stephen Chbosky si Jessica Martinez. De la Nely Cab am deja, deci macar un pic sunt fericita. :)) Nu exista surpriza mai frumoasa sa deschizi o punga de cadouri si sa iti gasesti cartea favorita cu autograf de la autor. Mai ales daca autograful e personalizat!

Un alt cadou frumos este o cana personalizata cu citatul favorit din cartea favorita. Sau o cana cu coperta cartii preferata. Sau o cana imprimata complet cu citate din carte. Eu una as bea un ceai cu mult mai mare placere dintr-o astfel de cana!

Aceeasi chestie se aplica si cu pernele. Eu una iubesc pernele personalizate. Daca cineva mi-ar face o perna cu ‘Sub aceeasi stea’, ar deveni persoana mea favorita.

Sau geanta! O geanta cu citate din cartea preferata e un cadou genial! Imbina cele doua pasiuni ale mele: moda si cartile. Si cred ca la toata lume se aplica asta.

Bijuteriile ce au legatura cu carti sunt superbe! Eu iubesc bratarile cu carti micute, sau pandantivele cu carti. Mai frumos ar fi ca acele carticele micute sa aiba coperta cartii favorite a persoanei care primeste cadoul. Sau!!! Pandativele acelea cu scris! Puteti scrie titlul cartii preferate sau un personaj preferat. 😀

Exista, de asemenea, niste sosete foarte dragute pe care scrie ‘bookish’ sau ‘bookaholic’. Desi deobicei eu nu sunt de acord cu cadourile ce contin  lenjerie/ sosete, cred ca o pereche de sosete de-astea ar fi geniala!

Oh, sau puteti face cadou o tablita cu un mesaj dragut sau cu citate favorite, pe care persoana respectiva si-o poate agata in usa camerei sau pe perete.

Ca sa nu uitam de tricourile personalizate! Cu un astfel de tricou nu puteti niciodata da gres! In special daca contine vreun mesaj dragut sau citatul preferat. Sau coperta cartii preferate. Sunt atatea posibilitati!

De asemenea, articolele de birotica (pixuri, caiete etc.) cu o anumita carte constituie un cadou foarte frumos. Eu m-as bucura tare mult daca cineva ar veni la mine cu un caiet cu ‘The Fault in Our Stars’. 😀

Daca persoana careia ii faceti cadoul literar este si blogger si daca aveti o relatie foarte apropiata (si cand ma refer la foarte apropiata, vreau sa zic extrem de apropiata 😀 ), i-ati putea cumpara domeniu propriu la blog. E un cadou foarte frumos pentru un blogger.

Daca persoana respectiva are un catel, i-ati putea face catelului o hainuta cu coperta cartii favorite a stapanului. Nimic nu e mai adorabil decat cainele tau imbracat intr-o haina care are legatura cu cartea favorita.

Un suport pentru carti sau un raft dragut pentru carti este mereu o idee sigura. Desi acum nu am nevoie de asa ceva, sunt sigura ca in viitor va trebui sa imi fac rost de un astfel de raft!

Semnele de carte personalizate sunt ideale: sunt si ieftine si dragute. Si folositoare. Deci daca vreti un cadou ieftin, dragut si folositor, faceti rost e un semn de carte personalizat!

Magnetii de frigider cu citate din carti sunt la fel de dragute ca si semnele de carte.

Ca sa nu mai zic de carcasele de telefon!! Daca vreti sa fiti originali, puteti face cadou o carcasa cu coperta unei carti. E chic, relativ ieftin, simplu, dar de efect. Un cadou care va va aduce, garantat, zambete!

SAU! Pentru fete, o programare la un salon de manichiura pentru o manichiura speciala e intotdeauna un cadou frumos! Cand zic ‘manichiura speciala’, ma refer la o manichiura ce are legatura cu cartea favorita a persoanei careia ii faci cadoul. Profesia mea de violonista nu mi-a permis niciodata sa am unghii lungi sau sa le dau cu oja (sare oja imediate de pe ele!), dar tot m-as bucura daca as primi un astfel de cadou.

Iar daca vreti sa fiti foarte originali, puteti sa incercati sa cumparati outfit-ul preferat al personajului favorite a personei care primeste cadoul de la voi. Nu credeti ca persoana respectiva ar ramane uimita de originalitatea voastra si cat de bine o cunoasteti!

Puteti, de asemenea, sa faceti un desen care sa aiba legatura cu carte favorita a persoanei careia urmeaza sa ii faceti cadoul. Este foarte original si frumos! 🙂

Era sa uit de swag-uri! Da, consider ca swag-uri sunt cadouri la fel de frumoase ca orice alt cadou de mai sus! Poate ca sut mai simple si nu costa la fel de mult, dar cineva ca mine s-ar putea bucura si la un astfel de cadou.

Hm… cam asta e. S-ar putea sa imi mai vina idei pentru astfel de cadouri. Daca da, voi mai face un astfel de post.

Sper ca v-a fost de folos postul asta. Cred ca cineva chiar s-ar bucura daca ati decide sa ii faceti cadou unul dintre lucrurile de mai sus. 🙂

P.S.: Christmas is coming!

Leave a Reply

