Concurs aniversar #1


Romana:

A venit vremea pentru primul concurs aniversar!!

Fara sa ma lungesc prea mult, va voi spune regulile. Dar mai intai, premiile.

La acest concurs veti putea castiga un pachet cu swag-uri + un e-arc din cartea ‘Lost Without You’ de Liz Hannah! Dap, o carte pe care eu de mult mi-o doresc, v-o ofer voua! Swag-uri vin direct de la autoare, la fel ca si e-arc-ul. Asta inseamna ca un norocos dintre voi va avea ocazia sa citeasca cartea inainte de oricine!

17833280

Va exista un singur castigator, care va primi e-ARC-ul si pachetul cu swag-uri.

Reguli de participare:

Ca sa va inscrieti la acest concurs, tot ce trebuie sa faceti este sa raspundeti la urmatoarea intrebare:

“Care este luna voastra preferata din an?”

Atat, si nimic mai mult!

Durata concursului: 1 Decembrie- 5 Decembrie

Voi anunta castigatorul pe 6 Decembrie. Dupa cum vedeti, concursul nu va dura foarte mult, asa ca mai bine grabiti-va daca vreti sa castigati niste swag-uri si o super carte!

Concursul este international!

Multumesc, Liz, pentru premii!

English:

It’s time for the first anniversary giveaway!

Without further twaddle, I will tell you the rules of this giveaway. But first, the prizes.

At this giveaway you have the chance to win swag and an e-ARC of ‘Lost without you’ by Liz Hannah!! Yup, exactly! I book I really want to read! The swag come all the way from Liz. And the e-Arc as well!! She will be the one that will send you both the swag and the e-Book!! Awesome, right?! 

17833280

There will be only one winner, who will receive both the swag and the eBook. 

Rules: 

The rules of this giveaway are really simple! All you have to do is to leave a comment here, with the answer to this question:

What is your favorite month?’

Simple as that!

The giveaway starts today and ends on December 5th. I will announce the lucky winner on December 6th. As you can see, the giveaway is really short, so if you want to win this book and the swag, enter now!

The giveaway is international!

Thank you so much, Liz, for the prizes!

Good luck everybody!

35 thoughts on “Concurs aniversar #1

  1. Eu,eu 😀 Luna mea preferata din an este decembrie. Craciunul mi se pare cea mai frumoasa si magica sarbatoare. Si desigur, iubesc zapada ❤
    Multumim pentru concurs Bia si la multi ani blogului!

    Like

  2. Uuuu… Luna mea preferata din an e octombrie, pentru ca la sfarsitul lunii este ziua mea, iar pe 31 e Halloween-ul (chiar daca noi nu-l sarbatorim, tot imi place ideea); si pentru ca e acea luna magica, perfecta pentru plimbari prin parc, unde poti sa vezi pasteluri de culori si poti citi o carte buna, seara, privind ploaia de toamna ❤

    Like

  3. My favorite month is September! I love it because it is the start of fall and the trees start changing and things start to cool down.

    Like

  4. Luna mea preferata e aprilie, fara motiv. Cumva, vad in aceasta luna frumosul pe care oamenii il ascund de-a lungul anuui. Primavara e anotimpul meu preferat, iar aprilie e in ochii mei o luna speciala. E soare, cald, oamenii zambesc, totul e mai vesel si mai frumos. Cand nu poti sa explici ceva, ori nu inseamna nimic ori e ceva foarte special. Eu nu pot vorbi foarte coerent despre luna mea preferata pentru ca simt ca e a mea si e prea special pentru a fi descris in cuvinte.

    Like

  5. Luna mea preferata este iunie, pentru ca semnifica inceputul verii, este ziua mea de nastere si luam vacanta!! 🙂

    Like

  6. Luna mea preferata este aprilie.Luna asta e este foarte schimbatoarea,adica intr-o zi de exeplu dimineata cerul sa fie perfect curat iar dupamiaza poate ploua torential 🙂

    Like

  7. Luna mea preferata este Aprilie deoarece este luna in care m-am nascut si am nascut amandoua fetele mele minunate si pentru ca este PRIMAVARA!

    Like

  8. Luna mea preferata este Iulie ❤
    Atunci m-am nascut, atunci am soare din plin, atunci traiesc din tot sufletul ❤

    Like

  9. La multi ani draga blogule! Sa ai parte de cat mai multi cititori fideli! 🙂

    Luna preferata de mine este cea a lui Cuptor intrucat atunci caldura isi face de cap si ne arde asa cum stie ea mai bine. Doar o carte si o bere rece te mai pot satisface.

    Like

  10. Luna mea preferata clar este Septembrie.Nu e luna mea preferata doar pentru ca e ziua mea ci si pentru ca iubesc toamna.Iubesc sa stau in parc si sa citesc in timp ce totul in jur se schimba.Este luna mea preferata desi ma intristeaza putin sa vad locurile prin care am stat toata vara schimbandu-se asa dramatic in fata ochilor mei.

    Like

  11. Luna mea preferata e septembrie,cred.Desi e cea mai enervanta din punct de vedere al inceperii scolii, cu tot stresul si agitatia specifice,imi place melancolia pe care o inspira, si cred ca e singura luna din an in care iti poti justifica clipele de tristete.

    Like

  12. Luna mea preferata este Mai. Nu numai ca este luna in care m-am nascut, dar este si ultima luna de primavara, deci cea care anunta sosirea mult asteptatei veri.

    Like

  13. Luna mea preferata este septembrie, desi incepe scoala, in luna septembrie m-am nascut, si sunt foarte mandra ca toamna este anotimpul care ma reprezinta.

    Like

  14. Luna mea preferata este ianuarie. As fi fost tentata sa spun septembrie ( cand este ziua mea de nastere) dar, tot ianuarie am in suflet. In aceasta luna s-a nascut fratiorul meu mai mic pe care mi l-am dorit din tot sufletul si mama mea. De asemenea, imi place din cauza zapazii si a acelor zile monotoane de dupa sarbatori. Nu stiu cum sa explic dar in aceasta perioada de timp sunt mai ambitioasa ca niciodata caci este inceput de an si cred ca tot ce imi propun este realizabil.

    Like

  15. My favoritos month is Noviembre/November 🙂 it is Fall fully in Bloom, Native American Indian Heritage Month, y Happy Harvest y Thanksgiving to stop y realize my Blessings great y small.

    Like

  16. Luna mea preferata este iunie,deoarece in aceasta luna s-au nascut doua persoane speciale,dar nu numai. De asemenea afara este placut si ador sa stau sa citesc sub ciresul din curte.

    Like

  17. Luna mea preferata este luna mai, pentru ca in aceasta am respirat prima oara si mi-am zis ca e prielnic sa continui 🙂

    Like

Leave a Reply

