Decembrieeeee!!


Neata, cercetasi! :))Sper ca v-ati trezit, nu? Ca doar e 1 Decembrie, deci a venit iarna!! Nu mai trebuie sa pierdeti nicio secunda din luna asta superba de acum inainte.

tumblr_lviakbBfAa1qcafkvo1_500

Si, pentru ca e Decembrie… vin concursurile aniversare! Am peste 20 de premii de dat (dupa un calcul, am cam 30) pe care vi le voi da pe toata durata lunii December! Astazi voi posta primul concurs, asa ca stati pe-aproape!!

Eu iubesc Decembrie. E luna mea favorita. E frig, sunt ultimele saptamani de scoala, vine Craciunul, vine Anul Nou… e atmosfera aia speciala. Brazi, decoratiuni, prajituri, cadouri, vacanta, frig, ciocolata calda, foc la semineu, castane coapte si cartofi facuti la semineu. Asta inseamna Decembrie pentru mine.  Si de-asta iubesc Decembrie. Pentru ca, pentru o luna, lumea este mult mai buna decat deobicei! E o luna foarte speciala, mai ales ca avem si vacanta!

Desi sunt slabe sanse sa ninga in Grecia, macar pe blog, asa cum puteti vedea, ninge de astazi. Pentru ca… e iarna!! 😀

Sper ca luna asta sa imi implineasca macar o treime dintre dorinte si sa fie o luna buna. Acelasi lucru vi-l doresc si voua! Happy December!

P.S.: Petreceti-va un pic din Decembrie si pe blog. Am muuulte surprize pentru voi!!

4 thoughts on “Decembrieeeee!!

    1. Nu am fost si nu voi fi niciodata o romanca adevarata. Nu iubesc Romania, o tara care m-a respins de mult. Deci nu sarbatoresc ziua Romaniei.
      Dar totusi, la multi ani tie!

      Like

Leave a Reply

