Currently reading… (35)


Cu toata agitatia asta cu tezele, vioara, plecatul in Italia si aniversarea blogului, am uitat si sa va mai zic ce citesc. Vedeti ce face aglomaratia asta din program? :))

tumblr_mx6uxvJJdS1r9jh6ro1_500

E frig afara si, cu scoala asta, nu prea am timp sa citesc. Citesc doar seara, infofolita bine in plapuma, sau in weekend, dupa ce termin treburile cu blogul.

Saptamana trecuta am citit cam putin… doar o carte. Ce-i drept, am avut si trei teze si mult de studiat pentru conservator. Dar tot nu-mi place.

Cartea pe care am citit-o saptamana trecuta se numeste ‘Stim’ de Kevin Berry si de-abia am postat recenzia ei aici. O carte buna, dar cred ca se putea mai mult.

???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

De mult ma tin sa va zic ca sambata, cand ma duc singura la conservator, citesc pe telefon ‘Bully’ de Penelope Douglas.

18090508

Am citit 37% si imi place la nebunie! Planuiesc sa imi dedic timpul exclusiv acestei carti dupa ce termin cu cartea pentru blog tour-ul asta care vine in 11 zile.

E o carte foarte antrenanta, cu o eroina cu o atitudine de badass, si o poveste foarte interesanta si captivanta. Sunt curioasa de ce se va intampla mai departe si de ce intorsatura vor lua lucrurile. Sunt sigura ca Penelope are o multime de surprize pregatite pentru mine si pentru ceilalti cititori ai ei!

Dar oficial, citesc o alta carte:  ‘Sweety Forty-Two’ de Andrea Randall, volumul 3 din seria November Blue.

18721068

OMG, ce coperta delicioasa! Imi lasa gura apa! Si e si originala!

Cartea inca nu m-a prins pe deplin, dar are o poveste foarte interesanta si o eroina exact asa cum imi place mie. Si, desi nu am citit primele 2 volume din serie, inteleg ce se intampla si imi place cartea. Am citit doar 30% si sper ca lucrurile vor deveni din ce in ce mai bune pe parcurs.

Si, cand ma plictisesc de celelalte carti, citesc o carte pe care o vroiam de mult: nymphette_dark99 de Cristina Nemerovschi.

18113376

Vicky e geniala, desi injura foarte mult si e perversa. Dar are o personalitate foarte complexa si e foarte matura pentru varsta ei. Nu am apucat sa citesc prea mult, dar cred ca e o carte care imi va placea foarte mult. Si mai cred ca descrie Romania intr-un mod foarte bun.

Voi ce mai cititi? Ce-ati mai citit? 🙂

Leave a Reply

