3 ani de Bianca2b!


Scriu postul asta cu inima batundu-mi atat de tare incat cred ca imi va sari din piept!

Acum 3 ani, pe data de 3 Decembrie 2010, am deschis pentru prima data WordPress-ul si am scris un post. Nu stiam nici in ce ma bag, nici ce fac. Eram super entuziasmata si asteptam sa vad daca blogul meu va prinde si daca oamenii il vor citi. Eram mica, aveam 12 ani, nu prea stiam eu cu ce se manca lumea, atat cea reala cat si cea a blogging-ului.

Am facut nenumarate greseli de atunci. Am avut zile bune, zile mai putin bune, m-am zbatut, au fost perioade cand nu am avut chef sa scriu nimic, dar intotdeauna m-am gandit la blog. Intotdeauna am incercat sa ma autodepasesc, sa devin din ce in ce mai buna si mai originala, sa am un continut de calitate si sa ma aprecieze lumea. Poate ca nu am scris intotdeuna cele mai bune lucruri, dar intotdeauna le-am scris din suflet.

Blogul si blogging-ul mi-au intrat sub piele. Nu stiu cum ar fi fost viata mea acum daca nu eram Bianca2b intr-o lume virtuala.  Bianca2b a devenit, usor usor, al doilea nume al meu. Sau al treilea, daca pun la socoteala si numele Maria, un nume pe care l-am urat de mica.

Am incercat intotdeauna sa va dezvalui parti din mine. Sa va fac sa ma cunoasteti ca pe o prietena, sa va simtiti familiar cu mine. Nu stiu cat am reusit si cat nu, dar sper ca am facut-o cat mai bine.

La inceputul acestui ‘proiect’, nu am planuit sa postez atat de mult. Nu am planuit ca blogul Bianca2b sa devina o parte din mine, o rutina de care nu ma pot plictisi. Si da, desi au trecut 3 ani de la primul comentariu si de la primul post, de fiecare data cand dau Publish unui nou post sau vad ca mi-ati lasat comentarii, inima imi tresalta ca la inceput. M-am indragostit de lumea asta si nu cred ca imi va fi usor sa ma despart de ea.

Multe s-au schimbat de acum 3 ani. Am crescut eu, ca persoana, odata cu blogul. Am avut prieteni care mi-au devenit, incet incet, “dusmani”. Am avut parte de dezamagiri, dar si de surprize si de momente frumoase.  M-am imprietenit cu oameni pe care ii respect si apreciez enorm. Am schimbat aspecte, teme, imagini, tactici si stiluri. Eu personal m-am maturizat, am invatat sa ma protejez, sa aleg ce e bine si ce e rau, am invatat mereu din greselile mele si mereu m-am intrecut pe mine insumi. M-am inaltat, am un tatuaj, m-am dezvoltat, am avut zeci de freze ciudate si planuiesc ce tatuaje sa imi fac in viitor. Am inceput blogul in Romania si il continui in Grecia. Lumea a evoluat, timpul a mers mai departe, atat pentru blog, cat si pentru mine.

Stiu ca va veni un moment cand va trebui sa spun ‘Adio!’ acestei lumi minunate. Stiu ca la un momentdat nu voi mai avea timp si ca nu voi mai putea. Sunt constienta ca la un momentdat viata mea se va schimba si ca va trebui sa renunt la blog. Si mai stiu ca inima mi se  va frange un pic, dar la fel de bine stiu ca o parte din inima mea va fi mereu dedicata blogging-ului. Mereu voi fi blogger si, poate si cand voi fi mai in varsta ma voi reapuca de blogging. Dar momentul ala nu a sosit inca.

Nu cred ca veti sti vreodata ce insemnati voi pentru mine si cat de tare va apreciez si va iubesc. Nu incerc sa fiu patetica, si nici sa va vrajesc cu cuvinte frumoase. Va multumesc ca ma suportati, ca sunteti mereu aici si ca, mai mereu mi-ati demonstrat ca imi cititi posturile. Poate ca nu am fost mereu cea mai buna bloggerita, dar intotdeauna m-am gandit la voi. Si am incercat, sa va cunosc cat mai bine si sa vad ce ii place fiecaruia in parte, ca sa stiu cum sa imi scriu articolele.

Da, am facut greseli si poate am exagerat cu unele chestii. Dar am reparat acele greseli cat de repede posibil si am incercat sa nu le mai fac.

Poate parea clicheic sa va spun ca nu pot sa cred ca ma aflu aici, la 15 ani, intr-o casa frumoasa din Grecia, cu un caine dormind lipit de piciorul meu, cu focul din semineu arzand, punandu-mi inima pe tava in fata a sute de oameni pe care ii consider prieteni, la 3 ani dupa deschiderea blogului. Dar asta simt. Ma simt complesita si recunoscatoare, foarte surprinsa si entuziasmata. Am planuri, vise si planuiesc sa duc acest blog la nivelul urmator.

Multumesc si tuturor sponsorilor care mi-au oferit motive sa zambesc de-a lungul celor 3 ani! Si multumesc la fel de mult si autorilor care mi-au oferit noi carti, noi motive sa spun ‘Da, iubesc sa citesc!’.

Uf, ce m-am intins! Am incercat sa gasesc o imagine potrivita evenimentului asta, dar nu pot gasi nimic. Vreau doar sa va multumesc din nou pentru ca imi faceti mereu ziua mai frumoasa! Va iubesc! Si promit ca voi incerca mereu sa raman eu, Bianca a.k.a. Bianca2b.

La multi ani, drag blog! 3 ani de existenta si continuam!

P.S.: Nu uitati de concursurile aniversare, ok? Ah da, si mai tarziu voi face si un concurs fulger cu super premii!! 🙂

16 thoughts on “3 ani de Bianca2b!

  1. La multi ani! 😀 Sa speram ca momentul acela cand nu vei mai avea cum sa te ocupi de blog va veni cat mai tarziu! Pana atunci, multumim ca ne incanti cu postarile tale! Multa bafta in continuare si sper ca blogul sa iti ofere cat mai multe bucurii!

    Like

  2. La multi ani!! 😀 Asa cum a spus si @roxtao, speram ca momentul acela sa nu vina niciodata!! Felicitari pentru cei 3 anisori si mult succes in continuare!! 🙂

    Like

  3. La multi ani Bianca 🙂 Nu le am cu vorbele mari, dar tu stii cat de mult te apreciez pentru dedicatia cu care intretii minunatia asta de blog 🙂 Nu cred ca te vei lasa vreodata de lucrul asta pentru ca pui prea mult suflet si iti iese prea bine, asa ca din punctul asta de vedere sunt linistita 😉

    Like

  4. La multi ani, Bianca! La multi ani, minunt blog!
    Cred ca o sa ma repet, dar vreau sa fii sigura ca iti citesc aproape toata postarile , doar ca timpul nu imi permite mereu sa imi exprim opinia. Cred ca si asta ti-am mai spus, blogul tau inseamna extrem de mult pentru mine si ocupa un loc special in sufletul meu. Practic, daca nu exista Bianca2b, nu cred ca acelasi blog al meu ar fi fost aici. Imi e frica de ziua in care timpul nu iti va mai permite sa fii aici, sper sa fie cat mai departe.
    P.S : Asta sigur nu ti-am mai spus, ador conversatiile prin intermediul comentariilor de pe facebook.

    Like

Leave a Reply

