Concurs aniversar #4


4 Decembrie, deci al patrulea concurs aniversar.

(Nu uitati de celelalte concursuri aniversare!)

Premii:

Un eBook din ‘Merch Girl’ de Rebecca Lewis

17703969

Un eBook din ‘American Girl on Saturn’ de Nikki Godwin

17798679

Un eBook din ‘Chasin Forever Down’ de Nikki Godwin

17257028 (1)

Yup, 3 eBook-uri!

Conditii de participare:

Pentru o sansa la una dintre aceste eBook-uri, tot ce trebuie sa faceti este sa lasati un comentariu aici in care sa imi spuneti o carte care v-a dezamagit. 

Durata concursului:

4/12/2013 – 8/12/2013

Vom avea 3 castigatori, fiecare castigand unul dintre eBook-urile de mai sus. Ii voi alege prin mod aleatoriu si ii voi anunta pe 9/12.

Succes!

English:

It’s December 4th, so it’s time for the 4th anniversary giveaway.

(Don’t forget about the other anniversary giveaways.)

Prizes:

An eBook of ‘Merch Girl’ by Rebecca Lewis.

17703969

 

An eBook of ‘American Girl on Saturn’ by Nikki Gowdin.

17798679

 

An eBook of ‘Chasing Forever Down’ by Nikki Godwin

17257028 (1)

Yup, 3 eBooks!

Rules:

For a chance to win one of these 3 eBooks, you need to leave a comment here, telling me a book that disappointed you.

The giveaway starts today, December 4th, and ends on December 8th.

There will be 3 winners and  each one will win one of these 3 eBooks. The winners will be chosen randomly and announced on December 9th.

Thank you Nikki and Rebecca for your help!

Good luck!

12 thoughts on “Concurs aniversar #4

  1. Hmm, o carte care m-a dezamagit? Cred ca Hex Hall. Sincer, mie nu-mi prea plac povestile cu vrajitoare – dont judge me 😀 – mai ales cele care zboara pe maturi, iar cartea asta mi s-a parut un pic rasuflata… Nu stiu de ce, insa aveam asteptari mai mari de la ea.

    Like

  2. Nu mi-a placut niciodata Amurg…am preferat sa vad filmele pentru ca pur si simplu nu ma atrage felul in ccare scrie Stephany Mayer.

    Like

  3. Cred ca am mai multe carti care m-au dezamagit decat preferate :)) Cel mai tare cred ca m-a marcat Interviu cu un vampir, despre care credeam ca e baza tuturor cartilor cu acest subiect, dar m-am inselat teribil caci e cea mai oribila carte pe care am rasfoit-o in viata mea.

    Like

  4. Trainspotting de Irvine Welsh. Am vazut filmul, si mi s-a parut super misto, insa cartea m-a lasat de dorit. Nu stiu, nu era stilul meu; am zis ca o sa-i mai dau o sansa in viitor.

    Like

  5. Hmmmm….carti care m-au dezamagit nu au fost foarte multe dar cea mai mare dezamagire am avut-o cand am citit Gazda de Stephenie Mayer…am avut asteptari mai mari

    Like

Leave a Reply

