3 Decembrie 2013 – a day to remember!


Dupa cum probabil ca stiti, acum doua zile, adica pe 3 Decembrie, a fost aniversarea de trei ani a blogului, aniversare pe care o sarbatorim cu multe concursuri aniversare.

Daca in postul de pe 3 Decembrie v-am vorbit despre blog si despre cei trei ani petrecuti pe blogul Bianca2b, in acest post vreau sa va vorbesc despre ziua de 3 Decembrie 2013.

3 Decembrie 2013 este o zi de care cu siguranta imi voi aduce aminte.  A fost una dintre cele mai bune zile din viata mea de 15 ani, pe toate planurile posibile. Dar, blogul mi-a adus cea mai mare bucurie dintre toate.

 Comparand 3 Decembrie 2013 cu 3 Decembrie 2012 si 3 Decembrie 2011, aniversarea asta a fost pe departe cea mai buna aniversare de pana acum! Am planuit-o si destul de mult si am incercat sa o fac cat mai mare posibil. Si, mi-a iesit. Chiar mai bine decat credeam.

Am primit mesaje de la toata lumea, in orice mod posibil. Facebook, comentarii, blog, e-mail… orice, in afara de telefon. Dar cred ca eram aproape sa primesc un apel telefonic in care sa fiu felicitata pentru blog. :))

Dar nu ma plang. Nu. Ba dimpotriva.

Am fost si sunt uimita de toate cuvintele si mesajele pe care le-am primit. La nici o aniverssare nu am primit atat de multe urari si mesaje si asta mi-a deschis ochii. Mi-a aratat ca am mai evoluat de anul trecuta si ca ce fac e bine. Mi-a aratat ca lumea imi citeste blogul si ca apreceaza ce fac.

Asta mi-a deschis ochii si mai tare. Mi-am dat seama ca exista zeci sau chiar sute de persoane carora le arat o parte din sufletul meu in fiecare zi. Si mi-am promis sa nu ii dezamagesc niciodata. Adica, sa nu va dezamagesc niciodata.

Nici nu va puteti imagina ce cuvinte frumoase am auzit despre blog. Le puteti citi aici si aici. Si nici nu cred ca stiti cu m-am simtit cand am citit tot ce mi-ati scris si cand am realizat, din nou (dar totusi mai mult ca niciodata), ca exista oameni carora blogul asta le-a schimbat, catusi de putin, viata sau ca blogul ii face sa zambeasca. E un sentiment de… infinit.Sa stii ca sunt oameni relativ straini care iti apreceaza blogul… nu e un sentiment pe care il intalnesti in fiecare zi!

Si de… nu de presiune. Doar ca vreau sa nu va dezamagesc. Si vreau sa va dau un motiv pentru care sa spuneti si anul viitor aceleasi cuvinte despre blogul asta.

Nici macar nu am cuvinte sa va zic ce simt acum si nu stiu cum sa exprim tot ce vreau sa zic. Sunt doar… recunoscatoare. 3 Decembrie a fost o zi care mi-a ridicat moralul, care m-a facut sa realizez o multime de lucruri. Sunt entuziasmata pentru viitor, am multe planuri si sunt foarte ambitioasa.

Pe 3 Decembrie 2013 m-am distrat. Am ras. Aproape ca am plans de fericire. Mi s-a umplut inima de mandrie si de fericire. Am fost fericita. Si de atunci am o stare buna.

As avea atatea sa va spun, dar nu imi gasesc cuvintele. Doar… multumesc! Multumesc ca mi-ati facut ziua (luna, daca stau bine sa ma gandesc) mai buna, multumesc ca sunteti alaturi de mine, multumesc pentru cuvintele frumoase si multumesc ca ma urmariti! Nici nu stiti cat de tare va iubesc!

Acum, imi cer scuze ca nu am postat azi un concurs aniversar, dar nu am avut timp. Si nici maine nu voi avea timp. Nici sa anunt castigatorul primului concurs aniversar nu voi avea timp. Pentru ca, desi maine nu se fac ore si mergem numai la plimbare, cum ma intorc acasa la 12:30, cum trebuie sa mananc si sa plec la conservator. Dar totusi, sper sa am timp sa o fac dupa ce ma intorc.

Si, furelis, daca tot ai intrebat, nu e nicio difierent de fus orar intre Romania si Grecia. E exact aceeasi ora. Adica daca tu citesti asta la ora 12 noaptea, ora 12 noaptea e si in Grecia.

Aniversarea blogului nu se opreste aici. Urmeaza multe concursuri aniversare, deci stati pe-aproape.

P.S.: Mai am 6 zile de scoala (11 in total) pana plec in Italia. 😀

P.P.S.: Sper ca Mos Nicolae sa va aduca toate mancarurile si dulcurile voastre preferate!

4 thoughts on “3 Decembrie 2013 – a day to remember!

  1. Ador geografia, si incerc sa invat cat mai multe. Acum pot asocia Grecia cu tine, si pot invata despre tara mult mai usor 😀 Chiar ma bucur ca ti-am ridicat moralul si te-am facut sa te simti bine prin comentariile noastre :3 Asta ma face sa ma simt si eu bine ;;) Mosul deja a venit, si ca sa pastram traditia, a venit tot pe la ghetute :3 Nu stiu daca il sarbatoriti pe Mosul Nicolae si in Grecia, dar sper sa nu te fi uitat, si sa fi trecut si pe la tine :3

    Like

    1. Sa-ti spun sincer, nu prea se sarbatoreste aici. De fapt, nu sunt sigura, dar nu cred ca se sarbatoreste. Dar asta nu inseamna ca nu am pus-o pe mama sa imi faca cateva bunatati de casa. :>

      Like

Leave a Reply

