Castigatorii concursului aniversar #2


Daca ieri am anuntat castigatorul primul concurs aniverasr (si inca nu am primit datele de la castigator!), azi e vremea sa anunt castigatorii celui de-aldoilea concurs aniversar.

In caz ca nu va mai aduceti aminte regulile si premiile, dati un click aici.

Castigatorii, alesi in mod aleatoriu, sunt:

Cartea ‘Much Ado About Nothing’ de C.E. Wilson merge la:

Iulia

(“Much Ado about nothing” de C.E. Wilson ar fi perfect :)“)

Iar cartea ‘Very Bad Things’ de Ilsa Madden-Mills a fost castigata de…

pustoaicaciteste

(“Multumim!! :)
Particip pentru “Very bad things”!”)

Felicitari, fetelor!

Astept adresele voastre de e-mail in termen de 2 zile. Daca nu le primesc pana luni seara, voi fi nevoita sa anunt un noi castigatori.

Thank you, Ilsa and C.E., for your support!

Iar voi, nu uitati de celelalte concursuri aniversare. Daca am timp, voi mai posta unul in seara asta. 🙂

7 thoughts on “Castigatorii concursului aniversar #2

    1. Hehehe, cu placere! Ma bucur ca ti-am facut o bucurie!
      Am trimis e-mail-ul tau autoarei. Daca nu primesti eBook-ul in maxim 3 saptamani, imi spui!!!

      Like

    1. Cu placere! Ma bucur ca am reusit sa il fac pe Mos mai generos!
      Am trimis e-mail-ul tau autoarei. In caz ca nu primesti eBook-ul in 3 saptamani, imi spui NEAPARAT!

      Like

Leave a Reply

