Interviuri cu bloggeri! (18)


Daca e weekend, avem un interviu cu un blogger! Asa cum v-am obisnuit! Incerc sa ma tin cat pot de ‘traditia’ asta, dar sper sa ma iertati daca uneori nu reusesc sa va aduc vreun interviu.

Heh, copiii! Aseara am contactat-o pe Theodora Petcan, bloggerita din spatele blogului Shattering Words si am intrebat-o daca ar vrea sa ii iau un interviu. Theo a acceptat si, probabil ca in mai putin de o ora, aveam interviul inapoi, completat! Asta da fata rapida! :))

Eu urmaresc blogul Shattering Words de putin timp, dar imi place! In primul rand, design-ul e foarte bine realizat si foarte bine asezat, iar blogul e usor de citit. Binenteles, imi place si continutul, in special recenziile. Deja evit sa citesc unele recenzii, pentru ca lista mea devinde din ce in ce mai mare si mai greu de terminat!

Interviul lui Theo e, cred, preferatul meu. Si nu doar din cauza raspunsului de la intrebarea nr. 8, ci din cauza ca e amuzant, la obiect si totusi stufos.  Dar mai bine va las pe voi sa vedeti singuri…

1. Buna, Theo! Pentru început, descrie-te in câteva cuvinte.

Iubitoare de cafea. Dependentă de cărți, seriale și filme. Visătoare, amuzantă, sâcâitoare, luptătoare și ocazional scriitoare.

2. Spune-ne cate ceva despre blogul tau – de ce si cum ai început.

A fost greu la început pentru că blogosfera a luat o amploare uneori epuizantă şi este foarte greu să te faci remarcat, dar mereu am mers pe principiul că dacă pun o parte din mine în ceea ce fac atunci am să găsesc alţi rătăcitori ca mine care să îmi împărtăşească ideile. Am început Shattering Words din cauza pasiunii mele pentru citit. Da, citeam de mult, dar niciodată nu avusesem curajul să spun şi altora cât de bună este o carte, dar apoi mi-am luat având şi am reuşit să mă strecor în inimile celor care mă urmăresc.

Am fost de părere că dacă mă aştern pe mine pe foaie, atunci poate am să atrag atenţia şi culmea a şi funcţionat. Îmi plac cititorii şi îmi place să îmi împărtăşesc ideile. Şi poate că dacă nu ar fi fost o anumită persoană care să creadă în mine atunci poate că nu aş mai fi scris niciodată!

3. Care e cartea ta preferata?

Vaaai.. doar una singură? OK.. gândeşte repede… *mie îmi miroase a creier încins, vouă nu? * Păi, o să aleg « Divergent ». A fost prima carte care m-a prins atât de tare încât pur şi simplu am stat nemâncată, nebăută, nemişcată până nu am terminat-o. Apoi au urmat altele poate mai bune, poate mai rele, dar asta mi-a rămas în suflet. (Împreună cu celelalte sute de cărţi preferate – am stat doar 10 minute să mă gândesc!)

4. Dar autorul?

Aici o voi alege pe Sigal Ehrlich. Da, da, nimeni nu a mai auzit de ea, dar asta pentru că lunile trecute şi-a lansat cartea de debut « Layers » pe care v-o recomand! Modul de a scrie, personajele, textura, totul te atrage la cartea aia. Nu poţi să nu o citeşti şi să nu fii: « Nuuuuu! Nu cred! Aşa? Clar sunt dementă şi n-am citit bine! ». Personajele sunt atât de reale încât poţi să juri că sunt lângă tine şi râd de propriile lor gafe. Sper să ai ocazia să o citeşti.

5. Ce muzica iţi place sa asculţi? Care e trupa ta preferata?

La capitolul muzică ascult orice, atâta vreme cât nu vorbim de manele, muzică populară.. sunt bine. Ascult de la hard-rock până la dance, pop sau soft-rock. Atâta timp cât mă simt bine şi îmi transmite melodia respectivă ceva atunci este perfectă pentru mine. Nici clasici nu îmi lasă un gust tamar. Zilele trecute am avut un moment « Bach ».

Trupa mea preferată, din nou grea decizie, dar consider că Linking Park au fost cei care mi-au făcut multe zile să pară mai bune decât erau cu adevărat.

6. Motto-ul tau in viaţă?

« Imposibilul este doar o barieră a subconştientului. Învinge limitele şi câştigă toate cursele pe care alţii le considerau deja pierdute. »

Da, scris şi conceput de subsemnata!

7. Ce gen de carte preferi?

Orice gen de carte este pentru mine un sanctuar, pentru că îmi place să îmi găsesc timp şi să mă gândesc că un om ca şi mine a scris ce eu găsesc acum genial. Nu am un gen preferat, dar New Adult îmi tot face cu ochiul.

Ca şi scriitoare în timpul liber, mereu am mers pe fantasy/paranormal cu tente uneori dure, alteori uşoare de SCI-FI, dar nu de multe ori mi-au plăcut toate cărţile din categoriile astea.

8. Care a fost primul blog despre cărţi pe care l-ai urmărit si care e preferatul tau?

Primul blog pe care mi-am făcut veacul a fost Bibliophile Mystery. Ajutam cu design-ul şi mă înţelegeam foarte bine cu adminele (Cristina şi Mona).

Preferatul meu: ei bine, pot spune că nu îmi dau “follow-ul” foarte uşor. Pe mine trebuie să mă impresionezi, să îmi captezi atenţia şi să îmi câştigi interesul, dar pot să spun că al tău este preferatul meu, asta pentru că mereu asculţi muzică bună, citeşti cărţi bune şi mereu găsesc cam tot ce mă interesează la tine pe blog.

Şi nu, nu spun asta pentru că aşa trebuie şi e frumos, dar aşa sunt şi aşa mă regăsesc. Hoinărind prin postările tale!

9. Ce citeşti acum?

“Jocul lui Ender”! Recomand, recomand şi recomand! Este absolute fantastică şi trebuie apreciat că deşi vorbeşte despre lucruri care nici măcar n-au fost inventate toate, a fost scrisă în 1977! Superbă!

10. Care e, la ora actuala, starea ta. (Întrebare ciudata, nu?)

Neah, nu e ciudată! Starea mea de obicei fluctuează după modul cum interacţionez cu oamenii şi pentru că am vorbit cu cea mai bună prietenă şi un alt cel mai bun prieten a fost la mine toată ziua şi am gătit (ador să gătesc, ce pot spune), sunt chiar fericită şi relaxată!

11.La ce film te-ai uita in continuu?

Aici nu trebuie să mă gândesc. « A walk to remember ». L-am văzut de atât de multe ori.. dar tot plâng la final şi mereu îmi doresc ca Jamie să nu mai fie bolnavă. Şi sper ca printr-un miracol, totul să se schimbe şi să trăiască fericiţi până la adânci bătrâneţi!

12. Recomandă-ne un serial.

Doar unul? Ei haideeee, pot face o listă întreagă! Dar cele mai recente (scuze, nu pot doar unul!) vă recomand: Almost Human, Continuum, Reign şi Arrow.

13. Alta întrebare ciudata: care e îngheţata ta preferata?

De cacao, învelită în ciocolată! Best ice-cream ever!

14. Idolul tau e…?

Aş fi spus clasicul « femeia cu mustaţă », dar nu! Idolul meu este tatăl meu. Este cel mai puternic om pe care l-aş putea întâlni vreodată. Gândire logică, mereu cu un pas înaintea oricui, calculat, carismatic şi mereu cu un sfat chiar dacă uneori pun şi întrebări de genul: ”bluza asta merge cu blugii aia?”. Dacă aş face o statuie ar fi părinţilor mei.

Ai vreun mesaj pentru cititorii blogului meu sau si ai blogului tau?

Oh da! Continuaţi să urmăriţi blogul Biancăi, aveţi ce să citiţi. Nu uitaţi să vă abonaţi, să « şăruiţi » şi să staţi mereu prin preajmă! Fiinţa asta este o forţă a naturii, sigur aveţi ce să învăţaţi şi ce să vedeţi aici.

Vă pup şi vă îmbrăţişez şi vă mulţumesc că sunteţi alături de noi!

Merci, Theo, pentru interviu si pentru raspunsurile tale frumoase!

Eu ma duc sa mananc inghetata de cacao invelita cu ciocolata si sa plang un pic. Iar voi, nu uitat sa o salutati pe Theo!

 

2 thoughts on “Interviuri cu bloggeri! (18)

Leave a Reply

