Concurs aniversar #6


Romana:

Inainte de a incepe, vreau sa va reamintesc de celelalte concursuri aniversare. 🙂

Premii:

Pentru acest concurs v-am pregatit doua eBook-uri: “Kissing Under The Mistletoe” de Lexi Buchanan si ‘Surrendering’ de Ahren Sanders.

18992379

18221809

Reguli de participare:

Pentru a avea sansa sa castigati unul dintre cele doua eBook-uri de mai sus, trebuie sa imi spuneti, intr-un comentariu, daca preferati sa cititi eBook-uri sau paperback-uri. 🙂

Durata concursului:

8-13 Decembrie

Castigatorii (doi la numar,alesi prin random.rog) vor fi anuntati pe 14 Decembrie. 

Concursul este international!

Succes!

English:

Before I start, let me remind you about the others anniversary giveaways.

Prizes:

This time, I have two eBooks for you: “Kissing Under The Mistletoe” by Lexi Buchanan and “Surrendering” by Ahren Sanders.

18992379

18221809

Rules:

To win one of these two eBooks, you have to tell me if you prefer reading eBooks or paperbacks.

The giveaway starts today, December 8th, and ends on December 13th.

The winners (we’ll have 2 winners and I will pick them randomly) will be announced on December 14th.

The giveaway is international!

Good luck!

Thank you, Lexi and Ahren, for your support!

12 thoughts on “Concurs aniversar #6

  1. Eu, una, prefer sa citesc paperback-uri. Imi place sa simt cartea in mana atunci cand o citesc si imi place sa-i rasfoiesc paginile. E alt sentiment…

    Like

  2. nu am o preferinta anume, atata timp cat este o carte pe care mi-o doresc, o citesc cu mare placere in ambele formate

    Like

  3. Eu una clar prefer paperback-urile …nu se compara senzatiile….prefer varianata clasica…ma simt mult mai aproape de poveste asa…dar cred ca nu e important cum citesti ,important e sa o faci 🙂

    Like

  4. Paperback-urile castiga detasat in viziunea mea. Prefer sa tin in mana cartea respectiva ,sa simt mirosul foilor proaspat tiparite si sa mut de colo-colo semnul de carte.

    Like

  5. Eu una prefer paperbak-urile. Este altfel atunci cand stii ca acea carte dupa ce o termini de citit o pui in biblioteca si te poti uita ore intregi la coperta admirand-o…..si stii ca va ramane acolo mult timp,deoarece aceea nu are baterii care sa se descarce 🙂 😀

    Like

Leave a Reply

