Must visit (2)


De cand nu am mai postat in rubrica asta! Aproape ca si uitasem de ea! Dar noroc de memoria mea de elefant de mi-am adus aminte. :))

Daca data trecuta v-am zis ca mi-ar placea sa visitez Londra si Anglia in general, acum va zic ca mi-ar placea sa vizitez… New York-ul.

Complet diferit de Londra, New York e consacrat pentru zgarie-norii care chiar ca zgarie norii!:)) De sus, orasul arata cam asa:

800px-New_York_Midtown_Skyline_at_night_-_Jan_2006_edit1

Sau asa…

descărcare (1)

Nu am sa va spun statistici sau istoria orasului, dar va las un link de pe Wikipedia in caz ca vreti sa cititi ce si cum e cu New York.

Vreau sa vizitez New York din vara, de cand m-am uitat la Gossip Girl (serial pe care nu am mai avut timp sa il termin si de care mi-e tare dor!) si am vazut tot ce se intampla pe-acolo. Viata lor de ‘elita’, cladirile inalte, strazile aglomerate, magazinele de firma, restaurantele de lux, stilul lor de viata alert si mereu in miscare… e ceva ce mi-ar placea sa vad si sa experimentez intr-o zi.

In primul rand, mi-ar placea sa imi petrec un Revelon in New York Times Square. Mi se pare geniala atmosfera, toata aglomeratia si petrecerea de acolo probabil ca te fac sa intrii in Noul An cu o dispozitie de milioane.

images (1)

Sa nu uitam de Manhattan. ‘Elita’ orasului, daca e sa ne luam dupa Gossip Girl. Mi-ar placea sa vizitez magazinele, sa vad unde s-a filmat Gossip Girl, sa stau intr-un hotel super scump, sa mananc la un restaurant de lux si sa ma plimb pe strazile lor aglomerate. Toata lumea sa fie grabita si eu sa nu am o grija pe lume. 🙂

manhattan

Ah, da,  cartierul Brooklyn si podul Brooklyn! Tare mi-ar placea sa le vizitez!! Am vazut atat de multe fotografii cu podul acela incat e greu sa nu iti doresti sa il vizitezi.

images (2)Mi-ar placea sa ma plimb printre parcurile imense din oras. In special, mi-ar placea sa vizitez Central Park. Uitati-va si voi, nu e frumos?

descărcare (2)

images (3)

Statuia Libertatii e, cu siguranta, ceva ce voi vizita cand voi ajunge in New York. Mi se pare impresionanta.

images

La fel de impresionanta mi se pare si Empire State Building. E… wow!

images (4)

Si sa nu uitam de scolile si universitatile renumite de muzica, ca si Juilliard. Caldirea arata cat de buna e scoala:

images (5)Spre deosebire de Londra, New York nu e despre muzee, cladiri vechi si accentul oamenilor. E despre viata lor, despre clasirie moderne, lux, aglomeratie si despre maretia orasului. Si despre hot dog. Sunt o mare mancatoare de hot dog, si intr-o zi ma voi duce acolo numai ca sa mananc un hot dog. Ei bine, si ca sa vizitez sali de concert, scoli, parcuri, cluburi, magazine, librarii s.a.m.d.

Voua v-ar placea sa vizitati New York City? 🙂

Leave a Reply

