Currently reading… (36)


Profit de faptul ca am scapat astazi mai repede de la scoala ca sa postez ceva ce trebuie sa postez de ieri, dar mi-a fost uhmm… lene. 😀

Saptamana trecuta am avut timp sa citesc numai o carte: “Sweet Forty-Two” de Andrea Randall.

Atentie, s-ar putea coperta sa va lase gura apa! Mi-e mi-o lasa de fiecare data!

18721068

Briosele alea arata genial!

“Sweet Forty-Two” a fost o carte buna, care mi-a placut. La inceput m-a plictisit un pic, din cauza ca avea un ritm incet, dupa parerea mea. Dupa 50%, a inceput sa ma prinda chiar bine.  A devenit mai intriganta, la unele dintre intrebari am primit raspunsuri, dar au aparut alte intrebari. Plus ca scenele dintre Georgia si Regan sunt dementiale! 🙂

Recenzia completa o voi posta Vineri, Decembrie 13. 🙂

Acum am inceput o carte pe care mi-a recomandat-o Nely Cab: “Rockin’ the Heart” de Gracen Miller. Am pus mana pe un ARC de la autoare si sunt chiar entuziasmata, din cauza ca e prima data cand citesc o carte de la Gracen Miller. De mult am vrut sa citesc o carte de la ea si acum am ocazia. Coperta nu a aparut inca, dar o voi posta pe 17 Decembrie.

Am citit 21% si chiar imi place! Are o poveste foarte buna, un ritm numai potrivit si o actiune intriganta. Si personajele imi plac! Da, cred ca imi placea foarte mult! 🙂

In paralel citesc si ‘Bully’ de Penelope Douglas , dar saptamana asta nu am avut timp sa o citesc foarte mult, pentru ca atunci cand o citeam inainte, de data asta am avut companie.  Dar sunt foarte intrigata de actiune si de poveste. 🙂

Voi… ce mai cititi? 🙂

P.S.: Vine vacana de iarna, dar nu cred ca voi avea atat de mult timp de citit ca si anul trecut, din cauza ca voi fi plecata din tara. Dar tot mi-am facut o lista cu carti pe care vreau sa le citesc si va voi arata mai tarziu. 🙂

2 thoughts on “Currently reading… (36)

    1. Am invatat cum sa imi impart timpul. De la 8-2 sunt la scoala, vin acasa, mananc, raspund la e-mail-uri/mesaje, mai scriu pe blog, apoi ma apuc de studiat pana pe la 6-7. Apoi, scriu pe blog si ma uit la TV in acelasi timp. Iar dupa, citesc. De mica a trebuit sa invat sa imi impart timpul.

      Like

Leave a Reply

