I breathe music! (8)


De maine intr-o saptamana plec. Saptamana viitoare pe vremea asta voi fi in vacanta. De maine intr-o saptamana voi fi in Italia. De maine intr-o saptamana, de maine intr-o saptamana.

7 zile pana la Italia. 5 de scoala, dintre care doua scurtate. Putin, putin, putin.

Si nu-mi vine sa cred ca deja am ajuns la vacanta de iarna. Cand naiba a trecut timpul asa de repede? Cand naiba a trecut un trimestru? Unde s-au dus toate orele, toate zilele, tot, tot, tot? Maine-poimane ma voi trezi iesita din facultate, pe cont propriu, cu responsabilitati si viata mea. Si ma sperie al naibii, pentru ca nu vreau sa-mi treaca viata asa de repede. Dar, acum ma gandesc… daca stim cum sa ne traim viata si cum sa ne bucuram de ea, nici nu conteaza ca trece repede. Va parea ca am trait o vesnicie.

Melodia asta imi spune starea cel mai bine. Sunt vesela, uneori fericita de-a dreptul, entuziasmata, astept sa terminam scoala, vreau sa fac multe, sunt incantata de ce am realizat anul asta, astept sa vad ce se intampla mai departe si sunt happy. I have a Wild Heart. Mai, ca bine mai spune noua melodie a celor de la The Vamps! 🙂

Leave a Reply

