Busy, busy, busy!


Uf, kids. E ultima saptamana de scoala. Saptamana viitoare pe vremea asta voi fi in Italia.

Trec prin febra ultimii saptamani. Obosesc repede, mi-e din ce in ce mai somn, nu ma ganesc decat la momentul cand voi pleca si abia astept sa termin pe anul asta cu scoala.

Am obosit- de scoala, de prieteni, de vioara, de blog. Am nevoie de o pauza cat mai repede. Si pauza asta vine intr-o saptamana. Dar pana atunci, mai am lucruri de facut. Mai am de studiat, de citit, de dat un test la fizica, mai am doua zile la conservator si mai am de postat si concursurile aniversare si castigatorii.

Cat timp sunt la scoala sau cat timp studiez nu sunt atat de obosita. Dar dupa, cand ma pun la laptop, dupa un dus cald, ma inmoi si ma ia somnul. Incerc sa ma invrednicesc, sa postez ce am de postat, dar creierul meu e pur si simplu obosita. Asta e rezultatul unui trimestru de facut ‘slalom’ printre scoala/vioara/blog. Si am ajuns la sfarsit, si se vede.

Incerc sa postez lucruri cat mai interesante. Am o multime de idei, dar nu le pot scoate, pentru ca sunt obosita si amortita si nu vreau decat sa ma bag in pat cu Agapi si cu o carte buna.

Ca sa nu mai zic de pregatirile pentru Italia. Trebuie sa imi aleg hainele, sa pun valizele, sa vad ce mai trebuie sa imi iau, sa imi incarca tableta cu muzica si cu carti si sa imi stapanesc entuziasmul in fiecare zi. Si zau daca asta nu e cel mai obositor dintre tot ce trebuie sa fac.

Asa ca va rog sa ma scuzati daca saptamana asta nu o sa ma ‘vedeti’ prea mult pe-aici. Eu voi incerca sa trag de mine si sa nu va dezamagesc. Dar pana in weekend, slabe sanse. Va rog sa aveti un pic de intelegere si rabdare pentru concursurile aniversare si pentru castigatori. In weekend ma voi revansa cu siguranta! In Italia nu stiu ce va fi, dar eu sper ca voi putea cum sa ma revansez fata de voi.

Si acum, ca v-am zis tot ce aveam de spus, ma retrag in pat, cu ‘Rockin’ the Heart’ si niste floricele. Sending you good vibes!

Leave a Reply

