Soundtrack (1)


Rubrica noua! Ca doar de, nu aveam destule rubrici de care sa ma ocup!:))

Rubrica ‘soundtrack’ are legatura cu doua pasiuni de ale mele:  muzica si filmele/serialele. In cadrul acestei rubrici (oare de cate ori am folosit expresia asta?), voi posta soundtrack-urile care imi plac extrem de mult si pe care le-am descoperit in seriale sau filme care imi plac. Sper sa va placa rubrica aceasta! 🙂

In ultima vreme, am prins o mare pasiune pentru trupa The Neighbourhood. The NBHD este o trupa Americana de rock, infiintata in anul 2011. Ei au un sunet nou, unic, diferit. Si da, imi plac la nebunie! De-abia i-am descoperit si nu am ascultat prea multe melodii de la ei, dar dupa ce termin postul asta, voi intra pe YouTube si le voi asculta toate melodiile. Sunt sigura ca voi avea ce asculta in Italia. Nu ca (,) cu playlist-ul curent nu as avea ce asculta, dar niciodata nu strica sa ai o trupa noua cu un sunet diferit pe telefon/iPod.

Sunetul celor de la The Beighbourhood este numai potrivit pentru seriale ca si ‘The Vampire Diaries’ si ‘The Originals’, seriale de unde, de altfel, i-am si descoperit. Prima data i-am auzit in ‘The Originals’, cu melodia Let it Go, melodie pe care am adorat-o inca de la inceput. Asta e melodia:

Apoi, in episodul 7 a serialului ‘The Vampire Diaries’, i-am auzit din nou, de data asta cu o melodie si mai si decat prima: ‘Afraid’. Sunt innebunita dupa sunet si dupa versuri si dupa melodie in sine. E…wjr;wjr;woeijr. Cam asa. :))

Nu-i asa ca ambele melodii sunt geniale? Eu una le ascult zilnic de cand le-am descoperit. Iar tipilor de la The NBHD, le prevad o cariera plina de succese. Sunt muuult prea buni ca sa fie altfel!

De rubrica ce parere aveti? Eu cred ca va fi una dintre acele rubrici pe care le postez des, pentru ca majoritatea melodiilor mele am gasit-o in seriale. Da, mai am cateva melodii din soundtrack-uri pe care vreau sa vi le arat, dar alta data! 😛

Leave a Reply

